English

صبح امروز؛

علی اکبر منصوبی پیشکسوت بازنشستگان ارتش در لرستان درگذشت

صبح امروز، علی اکبر منصوبی پیشکسوت بازنشستگان ارتش لرستان درگذشت.

علی اکبر منصوبی پیشکسوت بازنشستگان ارتش در لرستان درگذشت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، صبح امروز، علی اکبر منصوبی پیشکسوت بازنشستگان ارتش لرستان، در 92 سالگی چشم از جهان فروبست.

منصوبی متولد 1305 کرمانشاه بود که در دهه 20 شمسی به استخدام ارتش درآمد. او پس از انتقال به لرستان، در خرم‌آباد ساکن شد و در سال 1354 با درجه «استوار یکم» از لشکر پیاده ارتش لرستان به درجه بازنشستگی نائل آمد.

وی، صبح امروز به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد درگذشت و پیکرش برای برگزاری آئین تشییع، به سردخانه آرامستان صالحین این شهر منتقل شد.

پیکر علی اکبر منصوبی، صبح چهارشنبه تشییع می‌شود

بر اساس اعلام خانواده منصوبی، پیکر این پیشکسوت بازنشستگان ارتش لرستان 9 صبح روز چهارشنبه 23 آبان 97، از مقابل سالن تطهیر آرامستان صالحین خرم‌آباد تشییع و تا جایگاه ابدی‌اش بدرقه خواهد شد.

مجلس ترحیم، بعد از ظهر چهارشنبه منعقد است

این اعلامیه می‌افزاید، مجلس ترحیم و یادبود زنده‌یاد علی اکبر منصوبی، بعد از ظهر چهارشنبه 23 آبان ماه از ساعت 14 تا 16 در مسجد امام حسن مجتبی(ع) خیابان وصال خرم‌آباد منعقد و مراسم زنانه نیز به صورت همزمان در منزل آن مرحوم واقع در خیابان وصال کوچه عدل برگزار می‌گردد.

علی اکبر منصوبی

خبرگزاری موج، درگذشت این کهنه سرباز وطن را به مردم استان‌های لرستان و کرمانشاه، خانواده‌های داغدار و سایر بازماندگان تسلیت می‌گوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه