English

سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

۳۹۲۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌شده در مناطق زلزله‌زده باید امهال شود

جلیل بالایی گفت: باید همه وام‌های زیر 50 میلیون تومان پرداخت‌شده در مناطق زلزله‌زده به مدت 2 سال امهال شود و دولت به شدت پیگیری اجرایی شدن آن است.

3926 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌شده در مناطق زلزله‌زده باید امهال شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،جلیل بالایی در پاسخ به دغدغه زلزله‌زدگان مبنی بر بلاتکلیفی تسهیلات دریافتی، گفت: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده ازنظر ما سه هزار و 926 میلیارد تومان از تسهیلات پرداخت‌شده در مناطق زلزله‌زده استان باید امهال شود و تاکنون 2317 میلیارد تومان از این تسهیلات امهال شده و برای امهال یک هزار و 609 میلیارد تومان مابقی باید دولت مجوز صادر کند که پیگیری‌های لازم دراین‌ارتباط انجام‌شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه باید همه وام‌های زیر 50 میلیون تومان پرداخت‌شده در مناطق زلزله‌زده به مدت 2 سال امهال شود، خاطرنشان ساخت: بر اساس قانون مصوب مجلس افراد خسارت‌دیده مشمول امهال وام‌ها به‌صراحت به تفکیک شهری و روستایی، تولیدی و غیر تولیدی تعیین‌شده است و یکی از معیارهای ما هم برای این امهال ها 103 هزار پرونده تشکیل‌شده توسط بنیاد مسکن است.

وی بابیان این مطلب که دولت بابت استمهال 2 ساله این تسهیلات باید 881 میلیارد تومان سود به بانک‌ها پرداخت کند، اظهار داشت: معیار امهال وام واحدهای تولیدی و صنعتی، گزارش دستگاه‌های متولی و تائید ستاد بحران استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه