English

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه:

امروز نقش روحانیون بیش از زمان‌های دیگر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اهمیت تلاش روحانیون در تداوم نقش‌شان در انقلاب اسلامی گفت: امروز نقش روحانیون بیش از زمان‌های دیگر است و باید با تمام تلاش، رسالتی که امام رحمه الله علیه و شهداء به آنان سپرده‌اند را به سرانجام برسانند.

امروز نقش روحانیون بیش از زمان‌های دیگر است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو گفت:امروز نقش روحانیون بیش از زمان‌های دیگر است.

وی ظهر امروز در نشست تخصصی روحانیون و مبلغین که با موضوع تحلیل شرایط کنونی و نقش روحانیون در چهار دهه انقلاب  برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از برکات الهی برای ملت ایران بود که امام خمینی رحمه الله علیه با درایت تمام و همراهی ملت بزرگ ایران این واقعه بزرگ را رقم زد.

منتشلو افزود: در انقلاب ایران اسلامی مهمترین نقش را روحانیون داشتند که در راس آن رهبری‌های عالمانه امام خمینی(ره) مسیر را برای وقوع پیروزی حق بر باطل آسان کرد.

وی با اشاره به اهمیت تلاش روحانیون در تداوم نقش‌شان در انقلاب اسلامی گفت: امروز نقش روحانیون بیش از زمان‌های دیگر است و باید با تمام تلاش، رسالتی که امام رحمه الله علیه و شهداء به آنان سپرده‌اند را به سرانجام برسانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم باید عنوان کرد که روحانیون همواره در این سال‌ها علاوه بر تلاش در زمینه‌های مختلف، معرف خوبی برای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده‌اند.

حجت‌الاسلام منتشلو اضافه کرد: امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی با سال‌های دیگر متفاوت است و درخت انقلاب اسلامی چهل سال است که با درایت و رهبری‌های عالمانه امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) تنومند شده است.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان نیز در این نشست در رابطه با نقش انقلاب اسلامی در منطقه و جهان گفت: ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای ملت‌های مظلوم جهان تبدیل شده است و سایر ملل با دقت در تلاش ملت ایران در مبارزه با طاغوت، به اهداف عالی خود خواهند رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی