English

انتقاد سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از تاخیر دولت در تخصیص ارز به حوزه واردات دارو و تجهیزات پزشکی

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تاخیر دولت در تخصیص ارز به حوزه واردات دارو و تجهیزات پزشکی انتقاد کرد.

انتقاد سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از تاخیر دولت در تخصیص ارز به حوزه واردات دارو و تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان،  به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حیدر علی عابدی گفت: چرا دولت برای تامین نیاز حوزه دارو و تجهیزات پزشکی که از جمله ملزومات حیاتی محسوب می‌شود تا این اندازه دیر اقدام کرده است؟

وی با اشاره به ابراز گلایه پزشکان در خصوص نبود امکانات و تخصیص ارز به حوزه واردات دارو هم گفت:با وجود وعده دولت برای رفع مشکلات موجود باید قبل از ابراز گلایه‌ به نیاز این بخش پاسخ داده می‌شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم در مورد اظهارنظر رئیس انجمن چشم پزشکی مبنی بر اینکه باید به تجهیزات چشم پزشکی ارز دولتی تعلق گیرد، چرا که اختصاص ارز نیمایی باعث افزایش دو برابری هزینه‌های خدمات چشم پزشکی و کاهش کیفیت ارائه خدمات در این حوزه می‌شود، گفت: برای تجهیزات پزشکی این قانون وجود دارد که اگر قرار باشد به آن ارز نیمایی تعلق نگیرد نباید این ارز به بسیاری از تجهیزات پزشکی دیگر هم تعلق بگیرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال کاهش کیفیت ارائه خدمات در حوزه چشم پزشکی، ادامه داد:چشم پزشکان آنقدر نسبت به کار خود تعهد دارند که در چنین مسیری قرار نگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه