English

آیت‌الله رودباری؛

کتاب می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک نسل به نسل دیگر باشد

آیت‌الله رودباری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: کتاب می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک نسل به نسل دیگر باشد و در این میان خیران با نگاهی مودت آمیز به تاسیس کتابخانه می‌پردازند.

کتاب می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک نسل به نسل دیگر باشد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رودباری موسس کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) رشت با اشاره به آیه شریفه «والقلم و مایسطرون» و اهمیت نوشتار و قلم در قرآن و روایات گفت: سوگند قرآن به قلم و نوشتن نشان از توجه ویژه دین اسلام به فرهنگ مطالعه و علم‌آموزی دارد.

موسس کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) رشت با بیان اینکه رساندن پیام از فردی به فرد دیگر به صورت شفاهی ممکن است دستخوش تغییر شود افزود: کتاب می‌تواند به خوبی اهداف نویسنده را به نسل دیگر منعکس کند.

جلسه انجمن کتابخانه های گیلان

آیت‌الله رودباری کتاب را یک استاد بی مزد عنوان کرد و گفت: کتاب می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک نسل به نسل دیگر باشد و در این میان خیران با نگاهی مودت آمیز به تاسیس کتابخانه می‌پردازند.            

وی با بیان اینکه استادان و معلمان بدون وجود کتاب‌های رسیده از پیشینیان نمی‌توانستند افکار دانشمندان گذشته را به ما منتقل کنند اظهار داشت: در این میان کتابخانه‌ها نقش بسزایی در حفظ میراث گرانبهایی همچون کتاب ایفا می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه