English

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان بیان کرد؛

راه اندازی مدارسی با استانداردهای روز دنیا /نسل آینده باید بر مبنای فرهنگ ایرانی-اسلامی رشد کند

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان در بازدید از مدارس و آموزشکده های فنی و حرفه ای سما استان گیلان گفت: کار مهمی که امروز سما به جد پیگیر آن است و به نوعی نیاز امروز جامعه آموزشی می باشد، راه اندازی مدارسی با استانداردهای روز دنیا می باشد.

راه اندازی مدارسی با استانداردهای روز دنیا /نسل آینده باید بر مبنای فرهنگ ایرانی-اسلامی رشد کند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد نیک پسند دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان به منظور بررسی امور و روند کارهای معاونت سما لاهیجان و سیاهکل، از مدارس و آموزشکده های این مرکز آموزشی فرهنگی بازدید به عمل آورد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان در جریان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از دکتر فلاح راد معاونت سما لاهیجان و سیاهکل مهمترین هدفش از این بازدید را دیدار از مدارس عنوان نمود و خاطرنشان کرد: کار مهمی که امروز سما به جد پیگیر آن است و به نوعی نیاز امروز جامعه آموزشی می باشد، راه اندازی مدارسی با استانداردهای روز دنیا می باشد؛ چرا که اعتقاد داریم برای ساختن آینده ای درخشان باید از پایه شروع کرد و ما در سما به دنبال آن هستیم که با ارائه آموزشی نوین و به روز به عنوان الگوی مدرسه داری کشور قرار گیریم.

نسل آینده باید بر مبنای فرهنگ ایرانی اسلامی رشد یابد

نیک پسند در ادامه افزود: در زمینه مدرسه داری باید تلاش کنیم که  علاوه بر جذب حداکثری دانش آموزان و ارتقای سطح علمی و آموزشی، به تقویت بعد فرهنگی نیز بپردازیم زیرا باورمان این است که نسل آینده باید بر مبنای فرهنگ ایرانی اسلامی رشد یابد تا بتوانیم به پیشرفت و اعتلای کشور کمک نموده و گام موثری در این راه برداریم.

بازدید از سما لاهیجان1

 در جریان این بازدید مدیران مدارس و روسای آموزشکده های سما لاهیجان و سیاهکل گزارش از امور مجموعه های تحت مدیریت شان ارائه نمودند.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان و سیاهکل نیز در این بازدید ضمن تشکر از دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان، یکی از فواید بازدید مدیران ارشد سما استان از مدارس و آموزشکده های سما را برطرف شدن سریع تر مشکلات و کاستی ها عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد این بازدید ها مستمر بوده تا بتوانیم با تشریک مساعی و همدلی بیشتر کارهای آموزشکده و مدارس سما را پیش ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه