English

آماده‌باش خدمات شهری کرمانشاه در مقابله با بارندگی‌های شدید

معاون خدمات شهری کرمانشاه از آمادگی شهرداری برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی شدید چند روز اخیر و بارش‌های روزهای آتی خبر داد.

آماده‌باش خدمات شهری کرمانشاه در مقابله با بارندگی‌های شدید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، امیر رحیمی تصریح کرد:‍ پیرو بارندگی‌هایی که از دیروز تاکنون هوای استان را تحت تأثیر قرار داده و با توجه به حجم شدید برکت بارندگی که شاهد آب‌گرفتگی شدید خیابان‌ها بودیم، با هماهنگی مدیریت امور شهر، خدمات شهری سازمان آتش‌نشانی و حضور مسئولین فرمانداری و استانداری و حضور در محل و همکاری و تلاش نیروهای خدمات شهری و ۹ ایستگاه فعال آتش‌نشانی مشکل آب‌گرفتگی و سیلاب برطرف گردیده و با پای‌کار بودن خودروهای لودر، بیل بکهو. کف کش، لجن کش، و تسطیح و لایروبی مسیرها گرفتگی‌ها مدیریت و خیابان‌ها و معابر برای شهروندان عزیز به‌راحتی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: عمده آب‌گرفتگی‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر از قلیان فاضلاب شهری در منازل و به اداره آب و فاضلاب شهری زیرساخت شهری مربوط است اما شهرداری به اتمام توان و مدیران و نفرات خدماتی و تجهیزات در کنار همشهریان حضورداشته درصدد رفع آب‌گرفتگی‌ها تا حد امکان برآمده است.

معاون خدمات شهری کرمانشاه ادامه داد: در خصوص پیش‌بینی‌های صورت گرفته و سرعت عکس‌العمل در مقابل سیلاب‌های ناشی از بارندگی با توجه به برنامه‌ریزی مدون و تأکید سرپرست شهرداری کرمانشاه، برای انجام پیش‌بینی‌های لازم، مانورهایی را برای مقابله با حوادث این‌چنینی انجام داده بودیم که باعث تسریع در کمک‌رسانی و مقابله با سیلاب شد و توانستیم مشکل به وجود آمده را تا حد امکان مدیریت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه