English

در هفت‌ماهه نخست امسال:

۱۵۳ مددجوی کردستانی صاحب مسکن شدند

کمیته امداد استان کردستان در هفت‌ماهه نخست امسال ۱۵۳ خانوار تحت حمایت این نهاد را صاحب مسکن کرد .

۱۵۳ مددجوی کردستانی صاحب مسکن شدند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان به نقل ازخبرگزاری ایسنا مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد کردستان عملکرد هفت‌ماهه این حوزه را اعلام کرد و گفت: یکی از نیازهای اصلی خانوارهای نیازمند مسکن است که این نهاد امسال شش میلیارد تومان برای تأمین ۲۲۲ واحد مسکن شهری و روستایی مددجویان این استان اختصاص داده است . 

محمدحسن محمدی افزود: در هفت‌ماهه نخست امسال ۱۰۷ واحد مسکن شهری و ۴۶ واحد مسکن روستایی توسط این نهاد ساخت و یا خریداری‌شده است . 

وی با بیان اینکه همچنین ۵۶۰ واحد مسکن مددجویان در قالب تعمیرات بازسازی و ۶۲ سرویس بهداشتی ساخته‌شده است، عنوان کرد: در هفت‌ماهه نخست سال جاری چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مسکن مددجویان این استان هزینه شده است . 

مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ از محل کمک بلاعوض کمیته امداد، ۲۰۰ میلیون تومان کمک خیران و یک میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد به مددجویان پرداخت‌شده است . 

محمدی گفت: کل اعتبارات مسکن اختصاص داده‌شده به مددجویان کردستانی در سال جاری شش میلیارد تومان بوده و تاکنون ۶۰ درصد از برنامه مسکن خانوارهای تحت حمایت محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه