English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان داد:

هزینه کرد بیش از ۱۳۷ میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان به پروژه های اصلاح و بهینه سازی شده حوزه برق در سال 96 نیز اشاره کرد و یادآور شد: پارسال در مجموع بیش از 137 میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق استان هزینه شد که می توان به 6 مورد اصلاح ساختمان های پست زمینی، اصلاح 156 دستگاه پست های هوایی و اصلاح بیش از 119 کیلومتر اشاره کرد.

هزینه کرد بیش از 137 میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان هیوا لهونیان از هزینه کرد بیش از 137میلیارد ریال برای اصلاح وبهینه سازی شبکه های توزیع برق در کردستان خبرداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: در همین مدت چهار باب پست زمینی و 97 دستگاه پست هوایی اصلاح شد و اجرای مابقی پروژه ها هم در دست اقدام و بهره برداری است.

وی به اصلاح، احداث و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در سال جاری اشاره کرد و افزود: به منظور تامین برق 18 هزار متقاضی شهری و روستایی، احداث 85 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 250 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 370 پست هوایی در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تاکید کرد: برای اصلاح و ساماندهی شبکه برق روستایی و شهری پروژه هایی شامل اصلاح 247 دستگاه پست هوایی، 24 کیلومتر اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی و 73 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در دستور کار است که در مجموع با اعتبار حدود 400 میلیارد ریال تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

لهونیان در ادامه به پروژه های اصلاح و بهینه سازی شده حوزه برق در سال 96 نیز اشاره کرد و یادآور شد: پارسال در مجموع بیش از 137 میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق استان هزینه شد که می توان به 6 مورد اصلاح ساختمان های پست زمینی، اصلاح 156 دستگاه پست های هوایی و اصلاح بیش از 119 کیلومتر اشاره کرد.

وی اضافه کرد: احداث پست فوق توزیع سنندج 6 در مرکز این شهر برای تامین برق متقاضیان محدوده مرکزی و احداث پست فوق توزیع مریوان 2 برای رفع ضعف ولتاژ این شهرستان با اعتبار یک هزار میلیارد ریال، برنامه شرکت برق منطقه ای غرب در سال 98 است.

لهونیان گفت: هدف ما ارائه خدماتی مطلوب تر و رفع مشکلات احتمالی شهروندان است که با تلاش شبانه روزی پرسنل تلاشگر شرکت توزیع به این مهم خواهیم رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی