English

اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان اعلام کرد:

ارائه حدود ۲ هزار مشاوره به شهروندان اصفهانی در مرکز ۱۳۷

بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان حدود ۲ هزار مشاوره به شهروندان درمرکز ۱۳۷ به شهروندان اصفهانی داده شد.

ارائه حدود ۲ هزار مشاوره به شهروندان اصفهانی در مرکز ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی هفته گذشته یک هزار و ۲۷۶ مشاوره برای درباره شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و ساعات فعالیت مراکز تفریحی و فرهنگی شهر در اختیار شهروندان قرار دادند.

بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۴۲۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۲۵۸ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، یک‌هزار و ۶۶۴ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد از مجموع کل پیام‌ها است، همچنین ۲۰۴ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۶۲ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۵۴۷ تماس با شهروندان برقرار شد که رضایتمندی ۸۲ درصدی شهروندان را به دنبال داشت.

گفتنی است؛ کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی هفته گذشته یک هزار و ۲۷۶ مشاوره برای درباره شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و ساعات فعالیت مراکز تفریحی و فرهنگی شهر در اختیار شهروندان قرار دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه