English

عزت الله ضرغامی در راهپیمایی گرامی داشت ۱۳ آبان رشت بیان کرد؛

تلاش آمریکا برای کاهش فروش نفت ایران/راه اندازی شبکه های معاند با پول آل سعود علیه ایران

عزت الله ضرغامی با اشاره به تلاش آمریکا برای به حداقل رساندن فروش نفت ایران بیان کرد: آمریکا چون نمی‌توانست ایران را تحریم کند هفت کشور را از تحریم نفتی معاف کرد که نشان می‌دهد ایران اسلامی بسیار بزرگ‌تر از تحریم‌های پوشالی و تهدیدات سست آمریکایی است.

تلاش آمریکا برای کاهش فروش نفت ایران/راه اندازی شبکه های معاند با پول آل سعود علیه ایران

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید عزت الله ضرغامی در جمع راهپیمایان گرامی داشت 13 آبان در میدان شهدای ذهاب رشت با اشاره به رجزخوانی‌های ناپخته رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: تجمع بی‌نظیر امروز مردم رشت را تاریخ در برگ زرین خود حفظ می‌کند و رئیس‌جمهور آمریکا باید این حماسه عظیم را در پی یاوه‌گویی‌هایش ببیند.

وی با اشاره به حماسه نهم دی و راهپیمایی مردم رشت در هشتم دی‌ماه افزود: حماسه هشتم دی مردم رشت استکبار جهانی را ویران کرد و مخابره تصاویر آن، حماسه‌ای عظیم، دشمن‌شکن و استثنایی بود.

ضرغامی با بیان اینکه امروز چهل سال از ۱۳ آبان سال ۵۷ می‌گذرد تصریح کرد: دشمن دانش آموزان را در مقابل دانشگاه تهران به جرم ابراز عقیده به رگبار بست و به خون کشید.

راه‌اندازی شبکه‌های ضد ایرانی و انقلابی با پول آل سعود

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های ضد ایرانی و انقلابی که با پول آل سعود به وجود آمده‌اند خاطرنشان کرد: همان‌هایی که دستشان به خون مردم آغشته بود امروزه برای مردم ایران دلسوزی می‌کنند که بررسی حرف‌هایشان و ‌تطابق آن با رفتارشان در گذشته نوعی فاجعه و آبروریزی است.

راهپیمایی سیزده آبان5

عضو شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر اینکه سفارت آمریکا در ایران به معنای کامل لانه جاسوسی بود گفت: سفارت آمریکا جاسوس خانه آمریکا برای اداره جنگ و فشار علیه ملت ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود.

سیاست‌های خصمانه آمریکا در بروز اختلاف‌های قومیتی در چهارگوشه ایران اسلامی

ضرغامی با برشمردن سیاست‌های خصمانه آمریکا در بروز اختلاف‌های قومیتی در چهارگوشه ایران اسلامی گفت: با بررسی اسناد و اعترافات به‌جای مانده از آمریکا پس از تسخیر لانه جاسوسی مشخص شد که آمریکا تمام تلاشش را برای فروپاشی ایران به کار گرفته بود.

وی با اشاره به تعرض آمریکا در توطئه‌چینی در زمان دولت وقت پس از انقلاب اسلامی گفت: به فرموده امام پس از تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دومی در کشور به راه افتاد و اوج فساد و ظلم آمریکا بر همگان نمایان شد.

راهپیمایی گرامی داشت سیزده آبان

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به از بین رفتن انقلاب در مصر پس از اهدای شهدای فراوان بیان کرد: ملت مصر فکر می‌کردند انقلابشان منحصر به حصنی مبارک است درحالی‌که باید انقلابشان عمیقاً درک می‌شد و پیش می‌رفت.

ضرغامی با بیان اینکه هیمنه استکبار در منطقه اکنون با رخدادهای فعلی شکسته است افزود: دستگیری سربازان آمریکایی در آب‌های خلیج‌فارس هیمنه و بزرگی پوشالی آمریکا را شکست و قدرت ایران را به جهان نمایان کرد.

وی با اشاره به نافرجامی برجام پس از دوره‌ای تلاش و صرف انرژی گفت: امروز بهترین راویان بدعهدی آمریکا دولتمردان جمهوری اسلامی هستند.

راهپیمایی سیزده آبان6

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه مرور بیانات وزیر امور خارجه بیانگر فهم صحیح آن از بدعهدی آمریکا است افزود: ملت ایران 40 سال است که تحریم شده و شدت تحریم‌ها و برگردان تحریم‌های لغو شده نمی‌تواند اثرگذار باشد.

تلاش آمریکا برای به حداقل رساندن فروش نفت ایران

ضرغامی با اشاره به تلاش آمریکا برای به حداقل رساندن فروش نفت ایران بیان کرد: آمریکا چون نمی‌توانست ایران را تحریم کند هفت کشور را از تحریم نفتی معاف کرد که نشان می‌دهد ایران اسلامی بسیار بزرگ‌تر از تحریم‌های پوشالی و تهدیدات سست آمریکایی است.

وی با ابراز امیدواری از پیروزی قطعی ایران در تقابل با تهدیدات خارجی گفت: تهدید و تحریم امریکا و هم‌پیمانانشان ذره‌ای از استکبارستیزی‌شان ایران علیه امریکا کم نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه