English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

اجرای ۱۳۰۰۰ متر مربع پروژه عمرانی در بقاع متبرکه استان اصفهان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در جهت توسعه زیرساخت های بقاع متبرکه استان اصفهان 13000 متر مربع نیز عملیات عمرانی در آستان مقدس امامزادگان استان اصفهان اجرا شده است.

اجرای 13000 متر مربع پروژه عمرانی در بقاع متبرکه استان اصفهان

به گزارش خبرگزای موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی بیان کرد: در جهت توسعه زیرساخت های بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان سراسر استان در طول یک سال گذشته 13000 متر مربع نیز عملیات عمرانی در آستان مقدس امامزادگان استان اصفهان اجرا شده است.

 وی ادامه داد: در پنج سال اخیر با پیگیری های به عمل آمده توسط معاونت حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و همچنین با همکاری و مساعدت اداره ثبت اسناد و املاک استان و در چهارچوب قانون برای 10500 رقبه استان اصفهان سند مالکیت به نام موقوفات اخذ شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به اجرای تفاهم نامه بین سازمان اوقاف و امور خیریه با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در همین راستا نیز 12000 هکتار بین اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اختلاف وجود داشت که با تشکیل کارگروهی بین این دو اداره و براساس قوانین کشور این اختلافات بررسی شد که در این جهت 5500 هکتار سهم موقوفات موقوفات و امامزادگان سراسر استان اصفهان شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی ادامه داد: همچنین در قالب این تفاهم نامه نیز 5 تا 15 هکتار برای توسعه حرم مطهر 49 امامزاده استان اصفهان از منابع طبیعی زمین اخذ شد که در این راستا برای امامزاده آقاعلی عباس(ع) 75 هکتار زمین و برای امامزاده سلطانعلی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان نیز 72 هکتار زمین از زمین های منابع طبیعی به حرم مطهر این امامزادگان الحاق شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به گام بزرگ اداره اوقاف و امور خیریه در جهت احیای موقوفات و اشتغالزایی در موقوفات اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر نیز با پیگیری های معاونت بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکنون 12 کاروانسرا و آب انبار در سراسر استان با مشارکت بخش خصوصی احیا شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی گفت: در جهت توسعه زیرساخت های بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان سراسر استان در طول یک سال گذشته 13000 متر مربع نیز عملیات عمرانی در آستان مقدس امامزادگان استان اصفهان اجرا شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه