English

تجلیل از مدال آوران المپیک و پاراالمپیک آسیایی

استاندار هرمزگان از هدیه کاظمی و فرزانه حیدری دو بانوی ورزشکار هرمزگانی مدال آور در بازی های آسیایی جاکارتا، تجلیل و قدردانی نمود.

تجلیل از مدال آوران المپیک و پاراالمپیک آسیایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «فریدون همتی» در دیدار با هدیه کاظمی و فرزانه حیدری دو بانوی ورزشکار هرمزگانی مدال آور در بازی های آسیایی جاکارتا، عنوان کرد: حضور بانوان ورزشکار کشورمان در عرصه رقابت های بین المللی، تصویر خوبی از فرهنگ و ارزش های دینی و اعتقادی بانوان مسلمان ایرانی را به جهانیان نشان می دهد.

وی ادامه داد: ورزشکاران سفیر ملت ایران در آوردگاه مسابقات آسیایی و جهانی هستند و خوشبختانه دو بانوی ورزشکار هرمزگانی توانستند با تلاش و جدیت خود افتخار بزرگی را برای ایران اسلامی و استان هرمزگان رقم بزنند و سفیران خوبی برای این کشور و استان بودند.

استاندار هرمزگان افزود: از تلاش و کوشش نتیجه بخش شما ورزشکاران هرمزگانی تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم افتخار آفرینی های شما تداوم داشته باشد.

همتی تصریح کرد: هرگونه کمک و حمایتی را که بتوانیم از ورزشکاران هرمزگانی انجام خواهیم داد و ظرفیت های قانونی را در این راستا به کار خواهیم گرفت.

استاندار هرمزگان در پایان این دیدار از هدیه کاظمی و فرزانه حیدری دو بانوی ورزشکار هرمزگانی مدال آور در بازی های آسیایی جاکارتا، تجلیل و قدردانی نمود.

در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، هدیه کاظمی موفق به کسب مدال نقره در رشته قایقرانی و فرزانه حیدری موفق به کسب مدال نقره در رشته والیبال نشسته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی