English

آیت‌الله فلاحتی در تشییع شهید پاینده:

مردم وجود افراد ناصالح را در خیابان‌ها نمی‌پذیرند/مطالبه مردم ایجاد فضایی آرام در جامعه است

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تشییع سروان حسن پاینده شهید مدافع نظم و امنیت در رشت گفت: مردم دیگر وجود افراد ناصالح و نابخرد را در معابر، تفریحگاه‌ها و خیابان‌ها نمی‌پذیرند.

مردم  وجود افراد ناصالح را در خیابان‌ها نمی‌پذیرند/مطالبه مردم ایجاد فضایی آرام در جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تشییع سروان حسن پاینده شهید مدافع نظم و امنیت در رشت با سلام و صلوات خدا بر ارواح مطهر شهیدان اظهار کرد: سلام و صلوات خدا بر شهید جاوید پاینده، که امروز پیکر نورانی‌اش در مقابل ما قرار گرفته است.

وی، شهادت را رمز سعادت انسان عنوان کرد و افزود: در تعالیم دینی ما آمده، بزرگ‌ترین مسیری که می‌تواند انسان را به سعادت برساند، کشته شدن در راه خدا است.

تشیع شهید پاینده2

امام جمعه رشت با بیان اینکه اولیای الهی به‌ویژه امیر مؤمنان علی(ع) مسیر شهادت را برای خود فیض عظما می‌دانستند، تصریح کرد: امام علی(ع) سرانجام با شهادت به خدا پیوست زیرا برای اولیای خدا جان سپردن در بستر خواب سخت است.

انقلاب اسلامی برای ادامه حیات طیبه خود نیازمند مجاهدان است

آیت‌الله فلاحتی به حضور جمعیت انبوه در تشییع پیکر شهید پاینده اشاره کرد و گفت: شهید پاینده آخرین نماینده از کارکنان نیروهای مسلح نیست زیرا انقلاب اسلامی برای ادامه حیات طیبه خود نیازمند مجاهدان است.

تشیع شهید پاینده1

وی با قدردانی از جوانانی که حافظ نظم و امنیت جامعه هستند، بیان کرد: از تمام نیروهای جان بر کف که درون و بیرون شهرها و در مرزها از امنیت جامعه اسلامی و مردم حفاظت می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مردم ادامه دهنده راه شهیدان هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مردم ادامه دهنده راه شهیدان هستند، اظهار کرد: حضور جمعیت انبوه که برای تشییع پیکر پاینده حضور پیدا کردند نشان‌دهنده امر مذکور است.

تشیع شهید پاینده4

آیت‌الله فلاحتی، ایجاد فضایی آرام درون شهرها به‌ویژه مراکز تفریحی، پارک‌ها و سواحل را از مطالبات مردم از مسؤولان به‌ویژه دستگاه قضا دانست و افزود: مطالبه مردم حاکم شدن فضایی امن و آرام مطابق با موازین اسلامی در جامعه است.

وی با تأکید براینکه مردم بی‌بندوباری را در جامعه نمی‌پذیرند، بیان کرد: حضور اراذل و اوباش و زنان و مردان بی بندوبار شایسته جامعه‌ای که خون‌های بسیاری تقدیم کرده، نیست.

امام جمعه رشت با هشدار به تمام مسؤولان به‌ویژه دستگاه قضا و مسؤولان فرهنگی جامعه، گفت: اکنون مبارزه در عرصه فرهنگی است و دشمنان افکار، اندیشه‌ها و عقاید مردم را نشانه رفته‌اند.

تشیع شهید پاینده3

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مردم دیگر وجود افراد ناصالح و نابخرد را در معابر، تفریحگاه‌ها و خیابان‌ها نمی‌پذیرند، تصریح کرد: آنها که قصد اخلال در نظام اجتماعی سالم ما را دارند بدانند ملت به‌ویژه نیروهای مسلح و انتظامی در برابر تمام پلشتی‌ها ایستاده‌اند و فضایی که مردم مسلمان مطالبه‌گر هستند، را فراهم می‌کنند.

تشیع شهید پاینده5

وی در پایان اظهار کرد: شهید پاینده جان خود را در راه اسلام و حمایت از امنیت مردم و جامعه تقدیم راه خدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه