English

بارش باران در هرمزگان ادامه دارد

سامانه بارشی در بیشتر نقاط هرمزگان به صورت رگبار باران و رعد و برق، گاه بارش تگرگ به همراه افزایش لحظه‌ای سرعت باد تا فردا سه شنبه فعال است.

بارش باران در هرمزگان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فعالیت سامانه بارشی شب گذشته موجب ثبت ۷ و ۴ دهم میلیمتر بارندگی در سردشت بشاگرد، ۳ دهم میلیمتر در جاسک و یک دهم میلیمتر در شهر‌های بندرخمیر و قشم شد.

سامانه بارشی از عصر شنبه وارد استان شده است.

سی سی پور افزود: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی امروز دوشنبه است که سبب بارندگی و افزایش لحظه‌ای سرعت باد بویژه در مناطق غربی و شمالی استان و جزیره‌های خلیج فارس می‌شود.

وی گفت: به تدریج طی روز سه شنبه هفته جاری از میزان فعالیت این موج بارشی کاسته می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: طی این مدت دریا با وزش باد جنوب شرقی متلاطم و با افزایش ابرناکی امکان وقوع تندباد لحظه‌ای و مواج شدن موقتی دریا نیز پیش بینی می‌شود.

وی افزود: دریای عمان در این مدت کمی مواج خواهد بود، اما با توجه به وجود ابرناکی و ناپایداری در منطقه، احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد و متلاطم شدن دریا در سایر نقاط دریایی استان نیز وجود دارد.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود تردد شناور‌ها به ویژه شناور‌های سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد. از نظر دمایی، تغییرات دمایی بین ۱ تا ۲ درجه در نوسان است.

سی سی پور افزود: طی شبانه روز گذشته حاجی آباد با ۱۷ درجه سانتی گراد خنک‌ترین و جزیره سیری با ۲۸ درجه گرم‌ترین مناطق استان بود.

تغییرات دمایی بندرعباس نیز بین ۲۵ تا ۳۲ درجه سانتی گراد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه