English

امداد رسانی اورژانس هرمزگان به زائران اربعین حسینی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان از امداد رسانی گروه‌های اورژانس به ۳۷۸ زائر اربعین حسینی خبر داد.

امداد رسانی اورژانس هرمزگان به زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «محمود حسین پور» با بیان اینکه گروه‌های امداد اورژانس هرمزگان تاکنون به ۳۷۸ زائر خدمات درمانی ارائه کردند، گفت: از این تعداد ۱۶۴ بیمار و مصدوم زن و ۲۱۴ نفر مرد بوده اند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان گفت: اکثر بیماران در محل فوریت به صورت سرپایی درمان شده و ۹ نفر که شرایط حادتری همچون مشکلات قلبی، حملات آسم، ترومای ناشی از تصادفات جاده‌ای داشتند، به بیمارستان صحرایی شلمچه و بیماربستان‌های ولیعصر و طالقانی خرمشهر منتقل شدند.

وی افزود: از ۲۹ مهر ماه ۵ دستگاه آمبولانس مجهز، به همراه ۱۰ تکنسین این مرکز به مرز شلمچه برای امدادرسانی به زائران حسینی اعزام شدند.

حسین پور با اشاره به اینکه امداد هوایی استان هم آماده هر گونه خدمت رسانی به زائران است، گفت: آمبولانس‌های اعزامی، به مرز شلمچه تا بازگشت کامل زائران در مرز مستقر بوده و خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان گفت: پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ سراسر استان هم از جاسک تا پارسیان، آماده ارائه خدمات پیش بیمارستانی به زائران هستند.

وی به زائران توصیه کرد، به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری، حتما از ماسک استفاده کنند و از مصرف غذای مانده پرهیز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه