English

در روز دوشنبه، ۷ آبان ؛

تشییع پیکر پاک شهید حسن پاینده همزمان با شب اربعین حسینی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر "شهید حسن پاینده" در روز دوشنبه، 7 آبان خبر داد.

تشییع پیکر پاک  شهید حسن پاینده  همزمان با شب اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  سرهنگ حیدر محمدی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد عرصه نظم و امنیت، شهید حسن پاینده گفت: نیروی انتظامی برای استقرار نظام ارزشی مبتنی بر تعالیم الهی و تأمین نظم و امنیت و خدمت به شهروندان، با اعتقاد قلبی به فرهنگ ایثارگری و شهادت و با تبعیت از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است.

وی وجود روحیه شهادت طلبی در بین کارکنان نیروی انتظامی را یک افتخار عظیم و پربرکت دانست و گفت: کارکنان نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و دفاع از جان و مال و ناموس آنها مجاهدانه گام بر می‌دارند و هیچ افتخاری بالاتر از کسب رضایت پروردگار و خدمت به مردم نیست.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری عوامل شهادت این افسر وظیفه‌شناس افزود: با اقدام به موقع و اجرای طرح‌های عملیاتی، عاملان شهادت شهید حسن پاینده در همان شب وقوع جرم و قبل از ترک استان در ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار روز دوشنبه، 7 آبان بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهر رشت از مقابل سپاه ناحیه مرکزی واقع در پل عراق تا میدان فرهنگ تشییع و سپس به لاهیجان انتقال می یابد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر این شهید بزرگوار پس از انتقال به لاهیجان در ساعت 10 از میدان سپاه آن شهرستان (هلال احمر) به سمت میدان شهدا تشییع و  برای به خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای امام‌ده بخش رودبنه منتقل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه