English

درج قیمت حدود ۲ هزار قلم کالا در سامانه اصناف هرمزگان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: قیمت بیش از ۱۸۰۰ قلم کالا در سامانه اصناف درج و به روز رسانی شده است.

درج قیمت حدود ۲ هزار قلم کالا در سامانه اصناف هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «خلیل قاسمی» گفت: قیمت بیش از ۱۸۰۰ قلم کالا در سامانه اصناف هرمزگان به نشانی www.asnafhormozgan.com درج و بروز رسانی شده است.

وی ضمن اینکه از مردم خواست تا برای اطلاع از قیمت انواع محصولات به این سایت مراجعه کنند، گفت: مردم استان در صورت مشاهده تفاوت قیمت محصولات و گران فروشی واحد‌های صنفی به سامانه ۱۲۴ این سازمان اطلاع دهند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: از آغاز تشدید برخورد با واحد‌های صنفی متخلف در استان تاکنون ۱۳ هزار پرونده تشکیل شده است.

قاسمی با بیات اینکه  ارزش این پرونده‌ها در بندرعباس بیش از ۵۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: این تخلف‌ها در ۱۲۶ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی این سازمان کشف و ۲۹ واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در این نشست گفت: تخلف واحد‌های صنفی نباید از دید ناظران این بخش دور بماند.

ایرج حیدری بر نظارت بیشتر در بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی تاکید کرد و گفت: برخورد با واحد‌های صنفی باید با دقت و سرعت بیشتری دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: رضایت مردم از عملکرد مدیران، ناظران و برخورد کنندگان با متخلفان در تنظیم بازار ضروری است.

تصمیم گیری در مورد گاز رسانی بیشتر به شهرستان‌های استان، میزان مورد نیاز لاستیک، نهاده‌های دامی، گوشت و مرغ از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه