English

انصراف تیم فوتبال خلیج‌فارس میناب از لیگ دسته سه کشور

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی خلیج‌فارس میناب از انصراف تیم فوتبال این باشگاه از مرحله اول بازی‌های لیگ دسته سه کشور خبر داد.

انصراف تیم فوتبال خلیج‌فارس میناب از لیگ دسته سه کشور

«اسماعیل سالفی» در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج هرمزگان با اشاره به اینکه تیم خلیج فارس به‌عنوان نماینده استان هرمزگان و شهرستان میناب در مسابقات لیگ دسته سه کشور حضور دارد، گفت: از شروع آماده‌سازی تا پایان هفته ششم مسابقات این تیم بالغ‌بر شش‌صد میلیون ریال هزینه نموده است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و عدم وجود منابع مالی جهت تأمین هزینه‌های این باشگاه ادامه داد: کلیه هزینه‌ها به‌صورت شخصی و کمک‌های مردمی بوده که برای اعزام به مسابقات خارج از خانه، هزینه اسکان بازیکنان خوابگاهی، بدهی بازیکنان و کادر فنی هزینه شده است.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج‌فارس میناب افزود: دلیل انصراف تیم خلیج‌فارس از بازی‌های لیگ دسته سه کشور عدم‌حمایت و همراهی مسئولین و عدم تأمین منابع مالی است.

سالفی در پایان با اشاره به دستور استاندار هرمزگان نسبت به کمک مالی از محل اعتبارات ارزش‌افزوده به این باشگاه گفت: متأسفانه تا به امروز این موضوع عملی نشده است.

به گزارش موج، تیم خلیج‌فارس میناب در بازی‌های لیگ دسته سه کشور پنج بازی انجام داده و با سه مساوی یک باخت و یک برد دارای 6 امتیاز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه