English

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری:

گیلان استانی پیشتاز در بخش فناوری و دانش نوین است

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در بازدید از برخی پروژه های دانش بنیان استان با اشاره به نقش اقتصاد دانش بنیاد در توسعه پایدار اظهار داشت: گیلان استانی پیشتاز در بخش فناوری و دانش نوین است.

گیلان استانی پیشتاز در بخش فناوری و دانش نوین است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سورنا ستاری در بازدید از برخی پروژه های دانش بنیان استان با اشاره به نقش اقتصاد دانش بنیاد در توسعه پایدار اظهار داشت: گیلان استانی پیشتاز در بخش فناوری و دانش نوین است.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی پتانسیل خوبی برای استقرار و فعالیت های شرکت های دانش بنیان است،به تمایل بسیاری از شرکت های بزرگ اقتصادی با پایه فناورانه برای سرمایه گذای در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد.

وی اصالت گیلانیان و فرهنگ کار حاکم در این استان را عاملی مهم در توسعه فضای کسب کار با رویکرد دانش محور خواند و افزود: اگر بتوانیم فضای تولید و شکوفایی اقتصادی در گیلان را گسترش دهیم به زودی شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان خواهیم بود.

معاون علمی و فناوری+ رییس جمهوری

ستاری منطقه آزاد انزلی را منطقه ای استراتژیک در کشور دانست که صنایع و فعالیت های مستقر در آن مکان همسو با محیط زیست است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان در پایان اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان را از بزرگترین اهداف در سالجاری خواند و گفت:دولت تلاش های خوبی برای حمایت از این شرکت ها به کار بسته اند.

همچنین با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری عملیات اجرایی ساختمان مرکز نوآوری و فناوری انرژی منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

رییس بنیاد ملی نخبگان به همراه استاندار گیلان همچنین در منطقه آزاد انزلی از شرکت تولیدی پوشاک هپی لند ،شرکت کاسپین کارمن تولیدکننده دیاگ خودرو و شرکت دانش بنیان تولید محصولات بهداشتی از مخاط حلزون بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه