English

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه:

"تاکسی راهنما" همیار زائران اربعین در مسیرهای ورودی کرمانشاه

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه، در راستای نظارت و کنترل بر نحوه خدمات‌رسانی و نرخ کرایه‌ها، اکیپ‌های گشت و بازرسی در ایام اربعین در ورودی‌ها و پایانه‌های مسافربری مستقر می‌گردند.

"تاکسی راهنما" همیار زائران اربعین در مسیرهای ورودی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی با تأکید بر انجام برنامه‌ریزی لازم و آمادگی و هماهنگی کامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه جهت سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل تاکسی شهری به زائران اربعین حسینی، ابراز داشت: به دلیل زائران فراوانی که برای برگزاری مراسم پرشور اربعین سالار شهیدان از اقصی نقاط کشور راهی غرب کشور و شهر کرمانشاه می‌شوند، وظایف ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص ناوگان تاکسی شهری دوچندان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران اربعین، اکیپ‌های گشت مشترک متشکل از بازرسان سازمان تاکسیرانی، نماینده اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین پلیس راهور برای نظارت ویژه‌بر پایانه‌ها و پایانه‌های مسافربری در خصوص نحوه خدمات‌رسانی تاکسی‌ها تشکیل‌شده است.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تصریح کرد: با تشکیل گشت مشترک سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور و هماهنگی با دستگاه قضائی، با خودروهای بدون هویت که در این ایام در پایانه‌ها ایجاد مزاحمت می‌کنند برخورد خواهد شد.

سلیمانی اعلام داشت: تعداد 10 دستگاه تاکسی ون با علائم مشخصه جهت جابجایی زائران عتبات عالیات در داخل شهر به مدت 12 روز در مکان‌هایی که معاونت خدمات شهری تعیین نموده مستقرشده‌اند و همچنین تعداد 4 دستگاه تاکسی نیز با عنوان «تاکسی راهنما» در میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) و پایانه شهید کاویانی جهت راهنمایی زائران مستقرشده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از حضور و استقرار امداد تاکسی رایگان جهت ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات به‌صورت آماده‌باش در میدان آزادی شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: چندین تخته بنر با مضمون خیرمقدم به زائرین عتبات عالیات و معرفی خدمات امداد تاکسی در پایانه‌های مسافربری و میدان‌ها شهر نصب‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه