English

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد

توزیع یک و نیم میلیارد تومان بن تخفیف نمایشگاه کتاب اصفهان

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از توزیع یک و نیم میلیارد تومان بن تخفیف نمایشگاه کتاب اصفهان خبر داد.

توزیع یک و نیم میلیارد تومان بن تخفیف نمایشگاه کتاب اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اصغر مختاری گفت: حدود یک و نیم میلیارد تومان بن‌کارت تخفیف برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده که پیش فروش این بن کارت‌ها از 29 مهرماه آغاز شده و تا 5 آبان‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: این نمایشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی استان به شمار می‌رود و از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و همواره در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقمندان فراوانی از سراسر استان و کشور از آن بازدید دارند.

مختاری بیان داشت: با توجه به اهمیت نمایشگاه کتاب اصفهان شاهد استقبال پرشور ناشران برای حضور در نمایشگاه هستیم که به دلیل محددیت فضا حدود 500 ناشر برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شدند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد تنوع گسترده کتب ارائه شده در نمایشگاه خواهیم بود، به گونه‌ای که بیش از 40 هزار عنوان کتاب در حوزه های مختلف در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

نمایشگاه کتاب

وی با اشاره به طرح پیش‌فروش بن کارت‌های خرید کتاب عنوان کرد: هر شخص می‌تواند با خرید این بن‌کارت‌ها از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند شود، علاوه بر این، بن‌هایی با تخفیف 20 درصدی ویژه دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که می‌‌توانند از آنها استفاده کنند، ناشران نیز تخفیف‌های  10 تا 20 درصدی در غرفه‌ها به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

مختاری افزود: حدود یک و نیم میلیارد تومان بن‌کارت برای نمایشگاه امسال در نظر گرفته شده که پیش فروش این بن کارت‌ها از 29 مهرماه آغاز شده و تا 5 آبان‌ماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند با مراجه به سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نشانی www.icfi.ir اقدام به خرید بن‌کارت‌های خرید کتاب کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تمامی برنامه‌ریزی‌ها شکل گرفته تا شاهد برگزاری نمایشگاهی متناسب با شان و جایگاه اصفهان باشیم، به طور قطع نمایشگاه امسال از نظر کمی و کیفی در جایگاه بالایی قرار می‌گیرد و امیدواریم رضایت‌ حداکثری بازدیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان فراهم شود.

گفتنی است؛  سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان با شعار «بخوان برای زندگی» از 9 تا 15 آبان‌ماه از ساعت 9 تا 20 در نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان پذیرای علاقمندان به یار مهربان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه