English

شهادت یکی از کارکنان یگان امداد رشت/دستگیری متهم قبل از خروج از شهرستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از شهادت یک نفر از کارکنان انتظامی این استان در راستای تأمین امنیت اخلاقی خبر داد.

شهادت یکی از کارکنان یگان امداد رشت/دستگیری متهم قبل از خروج از شهرستان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه از شهادت یک نفر از کارکنان یگان امداد شهرستان رشت در راستای تأمین امنیت اخلاقی به دست عده‌ای از اراذل و اوباش در یکی از بوستان‌های این شهر خبر داد.

سرهنگ خیرخواه ایجاد ناامنی، مزاحمت برای شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی در مقابله با مخلان نظم و امنیت کوتاه نخواهد آمد و با کسانی که به هر نحو، آسایش شهروندان را به مخاطره بیندازند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره با عزم جدی نیروی انتظامی برای برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی افزود: شب گذشته اکیپی از عوامل یگان امداد شهرستان رشت در حال گشت‌زنی و کنترل حوزه استحفاظی، متوجه عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت تعدادی جوان برای دیگر شهروندان در یکی از بوستان‌ها می‌شوند.

سرهنگ خیرخواه افزود: پلیس پس از حضور در صحنه، با کنترل اوضاع ضمن دعوت به آرامش، اقدام به متفرق کردن آنها می‌کند که با توجه به اینکه این افراد در وضعیت عادی قرار نداشتند ضمن فحاشی و ناسزاگویی، با کارکنان پلیس درگیر می‌شوند و متأسفانه در این جریان یکی از کارکنان متعهد و پرتلاش یگان امداد شهرستان رشت به نام ستوانیکم حسن پاینده به علت اصابت ضربات چاقو توسط این عناصر فاسد به شهادت می‌رسد.

دستگیری متهم قبل از خروج از شهرستان

وی شهادت را نقطه متعالی و اوج فداکاری در راه ارزشها دانست و خاطرنشان کرد: پس از این موضوع، متهم به سرعت، محل جنایت را به مقصدی در خارج از استان ترک می‌کند که با اقدام مؤثر عوامل انتظامی و اجرای طرح‌های عملیاتی، قبل از خروج از استان در ایست و بازرسی‌ شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان، داشتن محیط زندگی آرام و بدون دغدغه را حق مسلم هر یک از افراد جامعه دانست و افزود: گرفتن حق مظلومان از ظالم و برخورد با مخلان نظم و امنیت، یک وظیفه بسیار خطیر و الهی است که بنا به گواهی تاریخ، نصیب افراد آزاده، متقی و متعهد به ارزش‌ها می‌شود.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در پایان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت ستوانیکم "حسن پاینده" خدمت مقام معظم رهبری، خاندان مکرم این شهید بزرگوار، خانواده بزرگ نیروی انتظامی و مردم شهیدپرور گیلان گفت: تاریخ مراسم تشییع و به خاک‌سپاری این آزادمرد سرافراز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه