English

در ۷۲ ساعت گذشته انجام شد؛

پوشش ۱۰۷ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر رشت

آتش نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت در ۷۲ ساعت گذشته نسبت به خدمات رسانی به شهروندان و پوشش حریق و حوادث در ۱۰۷مورد حضور داشتند.

پوشش ۱۰۷ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شهرام مومنی با بیان اینکه طبق گزارش هواشناسی مبنی بر گرم تر شدن هوا و وزش باد گرم آتش نشانان از روز چهارشنبه ۲ آبان ۹۷  تا پایان وزش باد گرم در آماده باش کامل بسر بردند، تاکید کرد: ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت در ۷۲ ساعت گذشته پاسخگوی بالغ بر دو هزار و ۸۸۷ مورد تماس شهروندان با این سامانه بوده اند.

وی در ادامه به ۶۶ مورد رخداد آتش سوزی ضایعات، علفزارها و جنگل اشاره کرد و گفت: اطفای آتش سوزی علفزارها در مجموع با اعزام  ۲۳۹ آتش نشان بهمراه ۸۳ خودروی اطفایی و آبرسان صورت گرفت.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در ادامه به دو مورد آتش سوزی منزل مسکونی در ۷۲ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: یک مورد آتش سوزی نانوایی، یک مورد سقوط یک اصله درخت،  ۳عملیات نجات حیوان، ۹ مورد رها سازی شهروندان محبوس شده در آسانسور، ۳ مورد قفل درب، ۳ مورد تصادف خودرویی و محبوس شدن افراد، ۲ مورد خدمات رسانی بواسطه سیلان بنزین خودروهای سواری در خیابان، ۲ مورد حریق خودروی سواری  و ۱۵ مورد خدمات ایمنی از دیگر اقدامات آتش نشانان بوده است.

آتش تشانی +رشت

آماده باش و فراخوان آتش نشانان در ۱۴ ایستگاه آتش نشانی

وی با اشاره به شدت یافتن آتش سوزی علفزارها در روزهای گذشته به آماده باش و فراخوان آتش نشانان در ۱۴ ایستگاه آتش نشانی اشاره کرد و گفت: آتش نشانان روزهای پر کاری را سپری داشتند که خوشبختانه  بواسطه همت و تلاش شبانه روزی شان توانستیم نسبت به پوشش ۱۰۷ حریق، حادثه و خدمات ایمنی اقدام کرده و در بسیاری از موارد از گسترش آتش سوزی های علفزارها به منازل مسکونی و بروز خسارات سنگین احتمالی جلوگیری بعمل آوریم.

مومنی در پایان از تمامی آتش نشانان بواسطه تلاش شبانه روزی تشکر و قدردانی کرد و برایشان آرزوی سلامتی و سرافرازی روز افزون از خداوند منان خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه