English

شهردار سنندج خبر داد:

تقاطع غیرهمسطح سنجر خان به بلوار ساحلی وصل می شود

شهردار سنندج از اتصال تقاطع سنجرخان به بلوار ساحلی خبر داد و گفت: اتصال تقاطع سنجر خان به جاده ساحلی و بلوار کردستان باعث توزیع ترافیک به محورهای بلوار دکتر حسینی، ترمینال سنندج، بهشت محمدی و محور سنندج – همدان می شود.

تقاطع غیرهمسطح سنجر خان به بلوار ساحلی وصل می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛حشمت الله صیدی ازآغاز عملیات اتصال تقاطع غیر همسطح سنجرخان به بلوار ساحلی خبرداد.

شهردار سنندج اظهار داشت: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک عملیات احداث تقاطع سنجر خان در مسیر خروجی شهر سنندج به سمت همدان در سال 94 آغاز شد و زمستان سال گذشته  این  تقاطع زیر بار ترافیک رفت.

 صیدی بیان کرد: با هدف انتقال ترافیک به بخش شرقی، جنوبی و جنوب شرقی شهر سنندج مطالعات لازم جهت اتصال پروژه تقاطع غیرهمسطح سنجرجان به بلوار ساحلی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه بزودی عملیات اتصال تقاطع سنجر خان به بلوار ساحلی  آغاز خواهد شد گفت: اتصال  این دو مسیر باعث توزیع ترافیک به محورهای بلوار دکتر حسینی، ترمینال سنندج، بهشت محمدی و محور سنندج – همدان می شود.

 صیدی  عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح تکمیل رینگ جنوبی شده و ارتباط بین شهرک های بهاران، زاگرس ساحلی و ... را به سمت تقاطع غیرهمسطح سنجر خان و بلوار دکتر حسینی  است.

وی تصریح کرد:  با اجرای این طرح تردد از سمت بلوار ساحلی به تقاطع سنجر خان و برعکس، حرکت از شهرک ساحلی به میدان میوه و تره بار و برعکس به صورت همسطح  و تردد حول محور میدان بیضی  صورت خواهد گرفت.

شهردار سنندج تاکید کرد: طول کل مسیرهای احداثی شامل رمپ ها و لوپ ها 2000 متر و با عرض 36 متر است.

 صیدی با اشاره به احداث میدان بیضی شکل به مساحت 13 هزار و 500 مترمربع بیان کرد: برای اتصال تقاطع غیر همسطح سنجرجان به بلوار ساحلی 50 هزار مترمکعب خاکبرداری و 89 هزار مترمکعب خاکریزی باید انجام شود.

وی ابراز امیدواری نمود: با اتصال تقاطع غیرهمسطح سنجرخان به بلوار ساحلی بتوانیم گام مهمی در جهت کاهش ترافیک در این مسیر برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه