English

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد:

انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی در فلاورجان / دستگیری ۴ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی در فلاورجان و دستگیری 4 نفر در این رابطه خبر داد.

انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی در فلاورجان / دستگیری 4 نفر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن نیکبخت گفت: 4 نفر از اعضای باندی که با تبلیغ فروش بذر های تقلبی در فضای مجازی بالغ بر یک میلیارد و 880 میلیون ریال از یک کشاورز کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.

وی افزود: در پی شکایت یکی از کشاورزان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط افرادی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: شاکی این پرونده در اظهارات خود عنوان کرد در یکی از شبکه های اجتماعی با تبلیغ فروش بذر کشاورزی روبرو شدم و جهت خرید بذر مبلغ یک میلیارد و 880 میلیون ریال به حساب فرد فروشنده واریز کردم اما پس از دریافت کالا متوجه شدم محصولات ارسالی تقلبی بوده و قابلیت کشت را ندارد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات علمی و تخصصی پیچیده دریافتند که  تیمی متشکل از 4 نفر اکانت ناشناس در قالب فروش محصولات کشاورزی و بذر مخصوص در شبکه های اجتماعی از کشاورزان کلاهبرداری می کنند.

سرهنگ نیکبخت افزود: طی تحقیقات پلیس فتا مشخص شد، متهمان با ترفند های خاصی اقدام به انتقال مبالغ به حساب های متعدد جهت منحرف کردن مسیر تحقیقات پلیسی کردند که در ادامه  با  تحقیقات بیشتر سرانجام مخفیگاه این کلاهبرداران در یکی از استان های همجوار شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران با اخذ نیابت قضائی به استان مذکور اعزام و کلاهبرداران را در عملیاتی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با هشدار در خصوص کلاهبردرای در شبکه های اجتماعی گفت: به کاربران توصیه می کنیم از پرداخت هرگونه وجهی قبل از تحویل کالا و مطمئن شدن از اصالت آن خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه