English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد

برگزاری باشکوه سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: آمادگی کامل برای برگزاری با شکوه سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب دراصفهان وجود دارد.

برگزاری باشکوه سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌ا‌لاسلام‌و‌المسلمین محمدعلی انصاری در  جمع اصحاب رسانه بیان داشت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در اصفهان از ٩ تا ١٥ آبان‌ماه با شعار "بخوان برای زندگی" در نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که یکی از راه‌های نشر کتاب در بین مردم، ارائه خوب کتاب و در دسترس قراردادن کتاب برای علاقه‌مندان است، افزود: نمایشگاه کتاب یک حرکت موثر در این زمینه است که در بسیاری از کشورهای دنیا  نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

حجت‌ا‌لاسلام‌و‌المسلمین انصاری  بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه کتاب اقدامات زیادی شده است که یکی از این کارها برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب در کنار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصلی‌ترین هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ارائه آسان کتاب به علاقه‌مندان و ایجاد یک فضای پرشور و هیجان در فضای کتاب و حمایت از ناشران است.

وی گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی استان به شمار می‌رود و از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

نشست مدیر کل ارشاد اصفهان

حجت‌ا‌لاسلام‌و‌المسلمین انصاری اظهار داشت: درسیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان تا امروز بیش از ٧٠٠ ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کردند که با توجه به محدودیت فضا، حدود ٥٠٠ ناشر امکان حضور در نمایشگاه را خواهند داشت.

وی افزود: امسال سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان در 4 سالن و در مجموع با بیش از چهار هزار مترمربع مساحت و ارائه بیش از ٤٠ هزار عنوان کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: درسیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان غرفه‌ای برای نذر و هدیه کتاب در نظر گرفته شده است تا مردم می‌توانند کتاب‌های خود را در قالب نذر یا هدیه به این غرفه تحویل دهند.

گفتنی است؛ سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در اصفهان از 9 آبان ماه لغایت 15 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در پل شهرستان  از ساعت 9 الی 8 شب برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی