English

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان:

روزانه ۴۰۰۰ نفر در موکب های امامزادگان کاشان در کربلا اسکان داده می شوند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: روزانه 4000 نفر در دو موکب آستان مقدس امامزاده سلطانعلی بن باقر(ع) مشهد اردهال و امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند کاشان در کربلا اسکان داده می شوند.

روزانه 4000 نفر در موکب های امامزادگان کاشان در کربلا اسکان داده می شوند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی بیان کرد: دو موکب توسط آستان مقدس امامزاده سلطانعلی بن باقر(ع) مشهد اردهال و امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند کاشان در کربلا برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی با ظرفیت اسکان 4000 نفر در روز  برپا شده اند.

وی در ادامه افزود: روزانه هر کدام از این موکب ها به صورت جداگانه میزبان 2000 نفر از خواهران و برادران جهت اسکان و استراحت آماده شده اند همچنین در هر وعده نیز توسط هر موکب 2000 پرس غذای گرم توزیع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین توسلی بیان داشت: برنامه های فرهنگی و توزیع میان وعده نیز از جمله اقداماتی است که توسط این موکب ها به زائران حسینی به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: همچنین در این موکب ها پزشکان و پرستاران نیز حضور دارند که به صورت داوطلبانه به زائران حسینی خدمات پزشکی ارائه می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی