English

تعداد مسمومان الکلی بندرعباس از ۵۰ نفر گذشت

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در دور تازه ی طغیان مسمومیت ناشی از مصرف الکل تا کنون 53 نفر به مراکز درمانی در بندرعباس مراجعه کرده اند.

تعداد مسمومان الکلی بندرعباس از 50 نفر گذشت

«فاطمه نوروزیان» در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان از افزایش تعداد مسمومان الکلی خبر داد و افزود: تعداد مراجع کنندگان به مراکز درمانی در دور تازه ی طغیان مسمومیت ناشی از مصرف الکل در بندرعباس در حال حاضر به 53 نفر رسیده است.

نوروزیان بابیان اینکه در حال حاضر 5 تن از این افراد بستری هستند که حال یک تن از آنها وخیم است گفت: تا کنون 47 نفر نیز پس از انجام مراحل درمانی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه مراجعه ی سریع به مراکز درمانی در درمان مسمومیت با الکل چوب بسیار اهمیت دارد گفت:  از ابتدای شروع طغیان این مسمومیت (از شامگاه جمعه 27 مهرماه تا کنون) متاسفانه 1 تن جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در مجموع تاکنون 19نفر دیالیز شده اند تصریح کرد: رده ی سنی مصدومان بین 15 تا 50 سال است.

به گزارش موج، دور تازه‌ی طغیان مسمومیت با الکل در بندرعباس، از شامگاه جمعه (27 مهرماه) آغاز شده است. .پیش از این نیز در اوایل مهر امسال بر اثر مسمومیت الکلی در استان ۲۶۸ نفر در بیمارستان بستری، ۱۳۲ نفر دیالیز شدند و ۲۲ نفر هم جان باختند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه