English

فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

عشق به امام حسین (ع) موجب اجتماع بزرگ اربعین شده است/افزایش بیش از ۲۰درصدی زائران ورودی از مرز آستارا

فرمانده سپاه قدس استان گیلان از فرماندار و ستاد اربعین حسینی شهرستان مرزی بندر آستارا در استقبال و پذیرایی از زائرین خارجی قدر دانی کرد.

عشق به امام حسین (ع)  موجب اجتماع بزرگ اربعین شده است/افزایش بیش از ۲۰درصدی زائران ورودی از مرز آستارا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در بازدید از محل پذیرایی و استقبال زائرین خارجی اربعین حسینی در پایانه مرزی که فرماندار، امام جمعه و سایر مسوولان ستاد وی را همراهی می کردند افزود:  امسال در ستاد آستارا شاهد برنامه ریزی های بسیار خوبی بودیم که جا دارد از فرماندار به عنوان رییس ستاد ، امام جمعه و سایر اعضا سپاسگزاری کنیم.

وی ادامه داد: عشق به امام حسین (ع)  موجب اجتماع بزرگ اربعین شده است و امسال به لطف الهی برغم جو سازی ها و برنامه ریزی های دشمنان در کمرنگ کردن این حرکت جهانی شاهد شکوه بیشتر و استقبال زائرین داخلی و خارجی هستیم.

استقبال خوب از زائرین خارجی در مرز آستار

وی یاد آور شد: استقبال خوب از زائرین خارجی در مرز آستارا  و مشارکت های مردمی از این زائر ین موجب انتقال فرهنگ ایرانی و اسلامی بوده است و رضایتمندی زائرین را فراهم آورده است.

استقبال از زائران اربعین +در مرز استارا

یونس رنجکش فرماندار آستارا و رییس ستاد اربعین حسینی (ع) این شهرستان هم در گزارشی اعلام کرد: امسال زائر ورودی از کشورهای آذربایجان، گرجستان و روسیه به مرز آستارا برای شرکت در مراسم جهانی اربعین حسینی در کشور عراق بیش از ۱۱زار و 900نفر در قالب بیش از ۲۰۰ کاروان که هفت هزار نفر از زائر مرد و مابقی زن بودند را شامل می شود.

افزایش بیش از ۲۰درصدی زائران ورودی از مرز آستارا

وی اظهار کرد: تعداد زائر امسال در مقایسه با ۹هزار نفر سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد:  استقبال و پذیرایی خود جوش و مردمی در پایانه مرزی و امامزادگان از مهمترین ویژگی های سال جاری بوده است که با پشتیبانی های دستگاهای اجرایی انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه