English

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان بیان کرد؛

راهپیمایی ۱۳ آبان جلوه ای از وحدت و یکپارچگی صاحبان فکر و اندیشه

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در سومین نشست کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان گفت: راهپیمایی 13آبان جلوه ای از وحدت و یکپارچگی صاحبان فکر و اندیشه است.

راهپیمایی 13 آبان جلوه ای از وحدت و یکپارچگی صاحبان فکر و اندیشه

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید جلال سید محمدی سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات گیلان از اقدامات صورت گرفته در خصوص بهسازی دانشگاهها و مراکز آموزشی و نیز بهسازی خوابگاه ها و امورصنفی دانشجویان تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش مراکز آموزش عالی و دیگر موسسات آموزشی در اعتلای علمی کشور اظهار داشت: این مراکز می توانند توسعه فرهنگی را نیز در جامعه پدیدار کنند.

ضرورت توجه به امکانات زیرساختی در حوزه آموزش

سیدمحمدی بر ضرورت توجه به امکانات زیرساختی در حوزه آموزش تاکید کرد و افزود: با تلاش و پیگیری های بعمل آمده از سوی مدیران دستگاه های ذیربط امروز دانشگاه ها ، مراکز آموزشی و خوابگاه های دانشجویی گیلان از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت جویی در امور ترویجی باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گیرد زیرا موجب بهبود روند فعالیت ها و بهره گیری از توان فکری دیگر افراد می شود.

شناخت نیازمندی دانشجویان و تلاش برای رفع آن

سیدمحمدی شناخت نیازمندی دانشجویان و تلاش برای رفع آن را گامی در جهت بالندگی ایران اسلامی خواند و بیان داشت: اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان به عنوان لایه بزرگترین اجتماعی بیشترین نقش را در آبادانی و توسعه پایدار ایفا می کنند.

راهپیمایی 13آبان جلوه ای از وحدت و یکپارچگی صاحبان فکر و اندیشه

وی در پایان راهپیمایی 13آبان را جلوه ای از وحدت و یکپارچگی صاحبان فکر و اندیشه خواند و از تمامی اساتید، معلمان، دانش آموزان، دانش پژوهان و علاقمندان به علم و دانش خواست تا با اقتدار و حضوری گسترده در راهپیمایی 13آبان حاضر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه