English

فرماندار آستارا اعلام کرد:

شمار زائرین خارجی اربعین حسینی ورودی از مرز آستارا به ۱۰هزار نفر رسید

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: شمار زائرین خارجی اربعین حسینی ورودی به کشورمان تاکنون از مرز آستارا به ۱۰هزار نفر رسیده است.

شمار زائرین خارجی اربعین حسینی ورودی از مرز آستارا به ۱۰هزار نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یونس رنجکش در جمع خبرنگاران بیان کرد: این تعداد زائر خارجی در قالب حدود ۲۰۰کاروان شامل شش هزار زائر مرد و چهار هزار زائر زن می باشند.

فرماندار آستارا افزود: این زائرین از کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان می باشند که برای شرکت در مراسم پیاده روی جهانی اربعین حسینی در کربلا وارد کشورمان شده اند.

شمار زائرین تا پایان هفته به بیش از ۱۲هزار نفر می رسد

وی یاد آور شد: پیش بینی می شود شمار زائرین تا پایان هفته به بیش از ۱۲هزار نفر برسد  که این تعداد در سال گذشته ۹ هزار نفر بود.

زائران اربعین+ مرز استارا

رییس ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا گفت: برای انجام تشریفات گمرکی ورود زائرین در مرز آستارا و همچنین استقبال از آنان برنامه های مختلفی اجرایی شده است که شامل پذیرایی و اسکان موقت در موکب های ایجاد شده در پایانه مسافری و امامزاده است که با مشارکت و همراهی مردم و برنامه ریزی های ستاد اربعین شهرستان انجام شده است.

رنجکش به فضای معنوی ایجاد شده در شهرستان اشاره و افزود: طرح پیاده روی جهانی اربعین از ابعاد مختلف حائز اهمیت است که باید به آن توجه و اثرات آن به خوبی برای مردم تبیین شود و به واسطه برنامه ریزی های خوبی که این سال ها انجام شده ما شاهد استقبال از این طرح بین عاشقان امام حسین(ع) در سراسر جهان هستیم و کشورمان هم در متن این حادثه بزرگ قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه