English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین خبر داد

ثبت ۶ وقف جدید در نایین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین از ثبت ۶ وقف جدید در نایین خبر داد.

ثبت ۶ وقف جدید در نایین

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، احمد جبلی گفت: همزمان با اجرای طرح بصیرت عاشورایی ۶ وقف جدید به ارزش بیش از ۱ میلیارد ریال توسط واقفان نیک اندیش در شهرستان نایین به ثبت رسید.

وی افزود: باتوجه به فعالیت های تبلیغی و ترویجی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در ایام محرم و همزمان با اجرای طرح بصیرت عاشورایی در راستای ایجاد وقف های جدید ۶ وقف جدید در شهرستان نایین به صورت مشارکت و توسط خانواده بنیادی و خانم عشرت یادگاری نایینی به ثبت رسید.

جبلی بیان داشت: این موقوفات شامل ۵ زمین مزروعی به مساحت ۶۵۴۰ متر مربع و همچنین ۱۸ سهم از آب قنات است که در مجموع ارزش این وقف های جدید بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال است که توسط رضا و جواد بنیادی نایینی و عشرت یادگاری نایینی در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت: همچنین براساس وقف نامه ای که توسط این واقفان نیک اندیش تنظیم و به ثبت رسیده است عواید حاصل از این موقوفات برای تامین هزینه های جاری حسینیه باب المسجد نایین و امور قرآنی، فرهنگی، عمرانی و روضه خوانی در مهدیه صاحب الزمان نایین صرف می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی