English

سفر وزیر علوم تحقیقات و فناوری به کرمانشاه

فردا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌منظور افتتاح دو پروژه دانشگاهی و بازدید از زیرساخت‌های دانشگاه رازی به کرمانشاه سفر می‌کند.

سفر وزیر علوم تحقیقات و فناوری به کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در جریان سفر وزیر علوم تحقیقان و فناوری به دانشگاه رازی کرمانشاه، بازدید از آزمایشگاه مرکزی، دانشکده نفت و پتروشیمی، دانشکده هنر و معماری، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و بازدید از دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برنامه‌های وزیر علوم است.

بر پایه این گزارش افتتاح دو دانشکده برق و کامپیوتر و دانشکده علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه رازی در سفر وزیر علوم و همچنین دانشکده برق و کامپیوتر به‌عنوان فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی در زمینی به مساحت شش هزار و 200 مترمربع شامل 20 آزمایشگاه و کارگاه و 9 کلاس آموزشی، با صرف اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است که در جریان سفر وزیر علوم به کرمانشاه کلنگ احداث دانشکده علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه رازی با صرف هشت میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار و در مساحت پنج هزار و 250 مترمربع شامل 27 آزمایشگاه، 12 کلاس آموزشی، کتابخانه، سالن مطالعه و کامپیوتر به زمین خواهد خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه