English

رئیس آموزش و پرورش رودسر خبر داد؛

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در ۹۴ مدرسه شهرستان رودسر برگزار می گردد

رئیس آموزش و پرورش رودسر از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در ۹۴ مدرسه این شهرستان همزمان با هفته پیوند اولیا و مربیان خبر داد.

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در ۹۴ مدرسه شهرستان رودسر برگزار می گردد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  قربان احمدی‌  با اشاره به آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه جاری، اظهار داشت: در همین راستان انتخابات انجمن اولیا و مربیان همزمان با این هفته در ۹۴ واحد آموزشی شهرستان رودسر برگزار می شود.

احمدی افزود: با برگزاری انجمن اولیا و مربیان تمامی فعالیت‌های مدارس شکل قانونی یافته و سبب ارتباط نزدیک‌تر میان اولیای دانش آموزان و مربیان واحدهای آموزشی می شود.

وی ارتباط بیشتر میان اولیا و مربیان و مدیران مدارس را سبب ارتقای کیفیت ارائه خدمات در واحدهای آموزشی و همچنین سطح کیفی آموزش‌ها دانست و گفت: در طول هفته پیوند اولیا و مربیان ۱۲ برنامه در واحدهای آموزشی شهرستان برگزار می شود.

رئیس آموزش و پرورش رودسر ادامه داد: این برنامه ها در قالب فرهنگی، هنری، ورزشی، و همچنین برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس است.

گفتنی است در سال تحصیلی جدید ۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در ۹۴ واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی شهرستان رودسر مشغول به فراگیری علم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه