English

شهردار اصفهان خبر داد

۴۳ درصد بودجه اصفهان محقق شده است

شهردار اصفهان در خصوص بودجه شهرداری گفت: 43 درصد بودجه اصفهان محقق شده است.

43 درصد بودجه اصفهان محقق شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت اله نوروزی در سومین نشت خبری خود با اصحاب رسانه بیان داشت: تا امروز 43 درصد بودجه امسال محقق شده و تا پایان سال 100 درصد آن محقق خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۴۳ درصد از بودجه سه هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان تحقق پیدا کرده است.

نوروزی  گفت: از ۴۳ درصدبودجه محقق شده شهرداری ۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال را در خط ۲ مترو به کار گرفتیم و چهار ایستگاه آن در حال ساخت و بخشی از بدهی‌ها در حال پرداخت است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه روزانه 3 میلیارد تومان هزینه های جاری اصفهان است، بیان داشت: ماهانه ۹۰ میلیارد در بخش جاری شهر اصفهان هزینه می شود.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه ناخالص عمرانی در سال 97 است که از این رقم ۷۰۰ میلیارد تومان مربوط به قطار شهری است.

نوروزی درباره بدهی های دولت به شهرداری اصفهان نیز بیان کرد: دولت درباره حمل و نقل عمومی، هدفمندسازی و سوخت باید نیمی از هزینه ها را پرداخت می کرد که این مبلغ کامل پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: دولت حدود هزار و 200 میلیارد تومان به شهرداری اصفهان بدهکار است.

نشست+خبری+شهردار+اصفهان+ (2)

شهردار اصفهان در همین رابطه گفت: برای سالن اجلاس که قرار بود با بودجه 100 میلیاردی دولت تا سال 91 به اتمام برسد فقط 20 میلیارد پرداخت گردیده است.

نوروزی در ارتباط با مترو اصفهان نیز تصریح کرد: از زمانی که مشغول به کار شدیم دولت  15 میلیارد برای مترو اختصاص داد در صورتیکه تا کنون 65 میلیارد تومان از آن را همچنان پرداخت نکرده است.

وی در تشریح هزینه کرد بودجه سال 97 گفت: از ابتدای امسال 500 میلیارد تومان از بودجه شهرداری را در خط دوم مترو به کار گرفتیم و 100 میلیارد تومان هم برای کارهای عمرانی هزینه شده است.

شهردار اصفهان درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز بیان داشت: بنده تا 11 سال دیگر بازنشسته خواهم شد و در معاونان و مدیران سازمان ها ی شهرداری نیز هیچ بازنشسته ای وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی