English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

شهرها و روستاهای لرستان از منابع آبی پایدار برخوردار نیستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، گفت: متاسفانه در سنوات گذشته، علیرغم ظرفیت‌های آبی، در تخصیص آب به لرستان کوتاهی صورت گرفته است.

شهرها و روستاهای لرستان از منابع آبی پایدار برخوردار نیستند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، احمد مرادپور در جلسه بررسی طرح‌های کلان و تامین آب شهرها و روستاهای لرستان که با حضور محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دفتر معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، گفت: متاسفانه در سنوات گذشته، علیرغم ظرفیت‌های آبی، در تخصیص آب به لرستان، قصور و کوتاهی صورت گرفته است.

وی افزود: انتظار ما از وزرا و نمایندگان مجلس این است که در این زمینه به لرستان کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تاکید کرد: علیرغم ظرفیت‌های موجود این استان، متاسفانه در بخش‌های زیرساختی همچون راه سازی، آب، صنعت و کشاورزی نیز با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

توزیع ناعادلانه بودجه در سنوات قبل موجب عدم توسعه لرستان شده است

احمد مرادپور، تصریح کرد: توزیع ناعادلانه بودجه در گذشته یکی دیگر از مشکلات عدم توسعه استانهایی مانند لرستان بوده که انتظار می رود در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

لرستان از منابع آبی پایدار برخوردار نیست

معاون عمرانی استاندار لرستان، تاکید کرد: از استان لرستان به عنوان سومین استان پربارش کشور یاد می‌شود در حالی که حتی یک شهر و یا یک روستای این استان از منابع آبی پایدار برخوردار نیست و از آنجایی که سهم ما از روان آبها داده نشده است ناگزیر باید از منابع زیر زمینی استفاده کنیم که این امر بی‌تردید در آینده تبعات ناخوشایندی در پی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه