English

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور انجام می شود؛

رونمایی از ۱۴ خودروی امدادی جدید استان/افتتاح مراکز اداری و امدادی جمعیت هلال احمر گیلان

رونمایی از 14 خودروی امدادی جدید استان و افتتاح مراکز اداری و امدادی جمعیت هلال احمر گیلان از برنامه های سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به گیلان است.

رونمایی از 14 خودروی امدادی جدید استان/افتتاح مراکز اداری و امدادی جمعیت هلال احمر گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی ولی پور گفت: علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور 25 مهرماه ضمن افتتاح مراکز اداری و امدادی جمعیت هلال احمر گیلان در همایش مسئولین امور حقوقی جمعیت هلال احمر سراسر کشور که در فومن در حال برگزاری است حضور می یابند.

وی افزود: پایگاه امدادی بین شهری لاکوژده آستانه اشرفیه با عرصه 870 و اعیان 238 متر مربع اهدایی از سوی ایمان وردی پناهی و جمعی از اهالی روستای لاکوژده با ارزش 420 میلیون تومان، مرکز اداری امدادی شهرستان رضوانشهر با عرصه 340 مترمربع به ارزش 550 میلیون تومان، مرکز اداری و امدادی شفت واگذاری شده از سوی اداره مسکن و شهرسازی با عرصه 1200 و عیان 281 مترمربع و ارزش 430 میلیون تومان با حضور دکتر علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور افتتاح می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: بازدید ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از مرکز آموزشی چاف لنگرود و روند پیشرفت ساخت آشیانه بالگرد رونمایی از 14 خودروی امدادی جدید استان نیز از دیگر برنامه های این سفر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه