English

با حمایت کمیته امداد اصفهان؛

۱۰۰۰مددجوی اصفهانی عازم پیاده روی اربعین می‌شوند

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان گفت: 1000مددجوی اصفهانی با حمایت کمیته امداد اصفهان عازم پیاده روی اربعین می‌شوند.

1000مددجوی اصفهانی عازم پیاده روی اربعین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کریم زارع بیان داشت: 1000مددجوی اصفهانی با حمایت کمیته امداد و با دریافت کمک‌هزینه ۷۵۰ هزارتومانی عازم پیاده‌روی اربعین می‌شوند.

وی بابیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در میان عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در کشور یافته است، گفت: این رویداد بزرگ و پرشور حسینی به یکی از مقاصد اصلی سفرهای زیارتی تبدیل‌شده است و کمیته امداد هم برای حضور اقشار نیازمند تحت حمایت در این راهپیمایی و بهره‌مندی آن‌ها از فیوضات حسینی مشارکت می‌کند.

وی برنامه این نهاد در اربعین حسینی امسال را تسهیل اعزام هزار مددجو به کربلای معلی و عتبات عالیات اعلام کرد و گفت: به هر یک از مددجویان اعزامی ۷۵۰ هزار تومان کمک‌هزینه تعلق می‌گیرد و برنامه‌ریزی مربوط به سفر بر عهده خود مددجویان خواهد بود.

زارع بابیان اینکه در سال گذشته هزار و ۴۱۰ نفر از جامعه تحت حمایت این نهاد از کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی بهره‌مند شدند، گفت: برای این منظور ۴۲۳ میلیون تومان با کمک خیران و حمایت مردم نیکوکار اصفهان پرداخت شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد، گفت: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تابه‌حال به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند راه‌اندازی شده است و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به تارنمای shogheziarat.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه