English

دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو سارق مسلح و دو همدست آن‌ها با تلاش مأموران انتظامی در کرمانشاه خبر داد.

دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام خبر دستگیری دو سارق مسلح در کرمانشاه، ابراز داشت: شکل‌گیری پرونده سارقان مسلح در پی حادثه‌ای که چندی پیش یک خانواده سه‌نفره برای تفریح به سمت سراب قنبر حرکت می‌کردند که در بین راه لاستیک خودروی پژو 206 آن‌ها پنچر و مجبور به توقف در کنار جاده می‌شوند، به وجود آمد.

وی ادامه داد: در همین حین دو نفر که مسلح به سلاح گرم و سرد بوده‌اند به این خانواده حمله‌ور شده و قصد سرقت خودرو و وسایل باارزش آن‌ها را داشتند که صاحب خودرو مقاومت می‌کند.

 امان‌اللهی تصریح کرد: سارقان مسلح پس‌ازآنکه به‌قصد ترساندن صاحب خودرو یک تیر شلیک می‌کنند، با چند ضربه چاقو اقدام به مجروح کردن راننده کرده و خودرو را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: با گزارش این موضوع به پلیس، تیمی از مأموران سریعاً پیگیری ماجرا را در دستور کار قراردادند و با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی دو سارق مسلح شدند.

وی یادآور شد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی هردو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل می‌شوند.

امان‌اللهی افزود: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده هردو متهم به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: متهمان همچنین در اعترافات خود عنوان کردند که خودروی سرقتی را نیز به یک صافکاری تحویل داده و آن‌ها اقدام به اوراق خودرو می‌کنند که باراهنمایی متهمان، آدرس صافکاری نیز پیدا و دو فردی که اقدام به اوراق خودرو کرده بودند دستگیر و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند.

 امان‌اللهی در پایان از معرفی همدستان دو سارق مسلح به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: پلیس با قاطعیت به مقابله با مجرمان می‌پردازد و برای حفظ امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی