English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت:

بخشودگی سود وامهای زیر صد میلیون تومانی واحدهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: واحدهایی که زیر 100 ملیبون تومان به بانکهای دولتی بدهکارهستند می تواند با پرداخت اصل بدهی خود از سودم وام معاف شوند.

بخشودگی سود وامهای زیر صد میلیون تومانی واحدهای صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد علی شهیدی در خصوص حمایتها و سیاستی های انجام شده، جهت بازگشت واحدهای راکد به تولید بیان کرد: با تشکیل کمیته های پایش ابتدا مشکلات این واحدها را پیدا می کنیم، بعد از این که مشکل هر واحد صنعتی را به دست آوردیم سعی می کنیم به طرق مختلف اگر مشکل درون سازمانی باشد مانند ناتوانی در پرداخت اقساط بانکی یا بدهی به دستگاهای خدماتی، این بدهی را تقسیط کرده یا برای آنها تخفیف بگیریم.

وی افزود: اگر با بانکها مشکل دارند بطور مستقیم وارد می شویم یا از طریق کمیته رفع موانع تولید سعی می کنیم مشکل را برطرف کنیم. اگر مواردی وجود داشته باشد از طریق سازمان صنعت و معدن وتجارت انرا به دولت انتقال می دهیم. در برخی از موارد اگر لازم باشد قانون اصلاح شود ورود می کنیم. مانند بخشودگی که برای وامهای زیر صد میلیون تومان بود و با پیگیریهایی که انجام شد واحدهایی که زیر 100 ملیبون تومان به بانکهای دولتی بدهکارهستند می تواند با پرداخت اصل بدهی خود از سود وام معاف شوند.

دریافت مجوز شهرک صنعتی سفید رود رشت

 شهیدی در خصوص به کارگیری ظرفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت افزایش رونق در تولید و رفع مشکلات صنعتگران بیان داشت: دریافت بودجه های دولتی، خدمت رسانی مناسب دستگاههای خدماتی آب و بر ق و گاز، دریافت اراضی ملی مورد نیاز برای شهرکها و نواحی صنعتی و اخد مجوز های لازم که نتیجه اش گرفتن اراضی شهرک صنعتی لوشان برای ایجاد پتروشیمی و دریافت مجوز شهرک صنعتی سفید رود رشت  از جمله این حمایت ها با کمک نمایندگان بود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در خصوص برند سازی و بازاریابی تولیدات واحدهای صنعتی مستقر درشهرکها و نواحی صنعتی گفت: یکی از مسایل ما برند سازی است که با بازاریابی درارتباط است.واحدهای صنعتی که عمدتا کوچک و متوسط هستند معمولا دارای برندهای خیلی شناخته شده نیستند.

وی در ادامه افزود: از سال گذشته و امسال شهرک های صنعتی برنامه هایی دراین راستا دارد تا تولید کنندگان بتوانند با برند سازی محصولات باکیفیت تولید کنند و این باعث استقبال بیشتر مردم از این محصولات می شود. یکی از این مباحث برای عرضه محصولات ما وجود زنجیره تولیدات است.

درحال شناسایی خوشه های صنعتی دراستان هستیم

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در خصوص شناسایی و اهمیت خوشه های صنعتی گفت: ما درحال شناسایی خوشه های صنعتی دراستان هستیم. خوشه زیتون برنج و کلوچه شناسایی شده است و خوشه شیلات در حال مطالعه هستیم.

وی در ادامه بیان داشت : اینها یک زنجیره را تشکیل می دهند که می توانند از ابتدا تا انتها که یک محصول به بازار می آید چالش ها و فرصتهای پیش روی آنها را شناسایی کند.

پرداخت 50 درصد از هزینه برپایی نمایشگاه به واحد صنعتی

شهیدی در خصوص سال حمایت از کالای ایرانی و تولیدات واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: برای اینکه محصولات تولید شهرکهای صنعتی را در داخل و خارج از کشور بشناسانیم 50 درصد از هزینه برپایی نمایشگاه  را به واحد صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه پرداخت می کنیم به شرطی که تشخیص داده شود این تور و نمایشگاه مناسب حضور این واحد صنعتی تولیدی است.

وی در پایان بیان داشت: سعی داریم که اگر خود شرکت نیاز به خرید محصولی دارد از تولیدات همین شهرکهای صنعتی تامین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی