English

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

چتر امنیتی پلیس کرمانشاه در تمامی موکب‌های اربعین

سرهنگ حسین براری گفت: به‌منظور تأمین امنیت موکب‌های سطح حوزه استحفاظی، در تمامی این اماکن پلیس به‌صورت شبانه‌روزی مستقر و آماده ارائه خدمات به زائرین هستند.

چتر امنیتی پلیس کرمانشاه در تمامی موکب‌های اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تأمین امنیت زائران اربعین خبر داد و فزود: هم‌زمان با فرارسیدن ایام اربعین پلیس کرمانشاه از هر لحاظ آمادگی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارد.

سرهنگ حسین براری به تدابیر امنیتی مسیر تردد زائران اربعین اشاره کرد و افزود: همگام با حرکت معنوی این زائران در طول مسیر از بدو ورود تا خروج از حوزه استحفاظی، پوشش انتظامی و چتر امنیتی توسط پلیس این شهرستان به‌طور کامل اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) عبادت و سعادتی است که نصیب پلیس کرمانشاه شده و در این راستا شده، به‌منظور خدمات‌دهی و اسکان زوار، موکب‌هایی برای استراحت در شهرستان تدارک دیده‌شده است که به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران حسینی هستند.

این مقام انتظامی ابراز امیدواری کرد: با افزایش گشت‌های انتظامی و نیروهای امنیتی پلیس و همکاری شهروندان هیچ مشکلی در تردد و عبور و مرور نداشته زائران به وجود نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی