English

استاندار لرستان در جلسه ستاد اربعین:

مدیران لرستان از همه ظرفیت‌ها جهت باشکوه‌تر برگزار کردن پیاده‌روی اربعین استفاده کنند

استاندار لرستان در جلسه ستاد اربعین بر لزوم استفاده همه مدیران از ظرفیت‌های موجود جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم اربعین حسینی تاکید کرد.

مدیران لرستان از همه ظرفیت‌ها جهت باشکوه‌تر برگزار کردن پیاده‌روی اربعین استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه ستاد اربعین لرستان، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، از همه ظرفیت‌های موجود جهت باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سال 97 استفاده کنند.

استاندار لرستان، افزود: فعالیت‌های مردمی و خودجوش مهمترین بخش در مراسم اربعین است، لذا باید تلاش خود را بر روی استفاده کمتر از منابع دولتی و تکیه بر کمکهای مردمی معطوف کنیم.

خادمی تاکید کرد: در مراسم پیاده روی اربعین هرکجا که مشکل و کمبود خاصی احساس شد دستگاه‌های دولتی موظفند که همه منابع خود را به کار گیرند اما ابتدا بهره‌گیری از ظرفیت کمکهای مردمی مدنظر مدیران باشد.

استاندار لرستان، افزود: اگر در استان موکبی برپا می شود باید با ارگان هایی مانند نیروی انتظامی، اورژانس، حمل و نقل، شهرداری و  دستگاه‌های مرتبط هماهنگی‌های لازم انجام شود تا شاهد مشکلات و بی نظمی در سطح شهرها نباشیم.

مشکلات موکب‌داران مرزی در جلسه‌ای بررسی شود

وی ادامه داد: مشکلات پیش روی موکب داران مرزی و مستقر در کشور عراق نیز باید در جلسه‌ای مطرح و نحوه انجام تعهدات آنان باید به دقت بررسی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه