English

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان خبر داد

گردهمایی ۴۰۰ نفره غنچه های هلال همزمان با روز جهانی کودک در اصفهان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از گردهمایی 400 نفره غنچه های هلال همزمان با روز جهانی کودک و برگزاری طرح دست‌های مهربان هلال در اصفهان خبر داد.

گردهمایی 400 نفره غنچه های هلال  همزمان با روز جهانی  کودک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شهریار انصاری گفت: به‌ مناسبت هفته ملی کودک بیش از 400 نفر از غنچه های هلال احمر کلانشهر اصفهان گرد هم آمدند تا با مفاهیم بشر دوستی و امدادی آشنا و در این فعالیت ها مشارکت کنند.

وی افزود: در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی ،آموزشی از جمله طرح ابتکاری خوب دیدن و خوب دیده شدن در ترافیک و شب  با شبرنگ هایی که به کودکان اهداء شد تا  به لباس یا کیف خود نصب کند،  به اجرا در آمد.

انصاری با اشاره به اجرای طرح دست‎های مهربان با شعار آینده را بسازیم، تصریح کرد: در این طرح اعضای غنچه های هلال با حضور در محل استقرار چادر جوانان جمعیت هلال احمر اسباب بازی های خود را جهت اهدا به کودکانی که از داشتن حتی یک عروسک محروم هستند هدیه داده تا لبخندی بر لب آن ها بنشانند.

غنچه های هلال  اصفهان

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج مهربانی و نوع دوستی در بین کودکان عنوان کرد و گفت: این اسباب بازی‌ها در قالب کاروان‌های نیکوکاری در بین کودکان مناطق محروم توزیع خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با اشاره به برنامه های جانبی این جمعیت در هفته ملی کودک اظهار داشت: طرح ملی پویش نذر آب، تشکیل زنجیره انسانی توسط غنچه های هلال احمر  و  پرواز بادکنک ها که بر روی آن اصول اساسی هلال احمر و شعار های با مضامین فرهنگی و امدادی  نوشته شده بود از دیگر برنامه های پیش بینی و اجراء شده  در هفته جهانی کودک بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه