English

هرمزگانی ها هفته بارانی پیش رو دارند

هوای هرمزگان از عصر امروز یکشنبه تا پایان هفته بارانی است.

هرمزگانی ها هفته بارانی پیش رو دارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: به علت وجود امواج تراز میانی از ساعات بعداظهر امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه تا چهارشنبه در مناطق مرکزی بندرعباس، شرقی و شمال استان پدیده بارش همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده حاکم است.

مرضیه سی سی پور افزود: بارندگی‌ها از عصر امروز در ارتفاعات شمالی و مرکزی استان آغاز می‌شود و فردا دوشنبه با بارندگی در مناطق مرکزی بندرعباس و شمال و در برخی ارتفاعات استان ادامه می‌یابد.

وی گفت: بارش‌ها در روز سه شنبه همراه با رگبار و رعد و برق در بندرعباس ادامه دارد و در روز چهارشنبه با رگبار‌های پاییزی در مناطق شمالی استان در شهرستان حاجی آباد پایان می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: با توجه به تقویت سامانه بارشی در استان‌های همجوار کرمان و فارس احتمال سیلاب شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در مناطق شمالی استان وجود دارد.

سی سی پور گفت:در جزایر هرمزگان نیز از روز پنج شنبه با توجه به تاثیر موج جنوبی شاهد بارش‌های پاییزه همراه با رگبار، رعد و برق و افزایش باد هستیم.

وی افزود: در محدوده دریایی تنگه هرمز نیز در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در ساعات بعداظهر افزایش باد جنوب غربی تا حداکثر سرعت ۳۸ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود که این روند خللی در تردد‌های دریایی در قشم و بندرعباس ندارد.

اکنون دمای فعلی بندرعباس ۳۳ درجه است که از فردا با کاهش سه درجه‌ای خنک‌تر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه