English

نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

فرهنگ ناب اهل بیت(ع) سد محکمی علیه وهابیت است

نماینده ولی فقیه در گیلان وهابیت را بزرگ ترین خطر برای اسلام و مسلمانان دانست و گفت: فرهنگ ناب اهل بیت( ع) می تواند سد محکمی علیه وهابیت باشد.

فرهنگ ناب اهل بیت(ع) سد محکمی علیه وهابیت است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در شورای سیاستگذاری اجرای طرح خیرالبریه در استان با اشاره به اینکه وهابیت بزرگ ترین خطر برای اسلام و مسلمانان است اظهار کرد: امروز وهابیت تبدیل به درد بی درمان در دنیای اسلام شده است.

وی به ترویج وهابیت در کشورهای منطقه، شمال آفریقا و دیگر کشورهای اسلامی در دنیا اشاره کرد و افزود: فرهنگ ناب اهل بیت(ع) می تواند سد محکمی علیه وهابیت باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به کشتار وحشیانه مسلمانان به ویژه کودکان و زنان در یمن، بیان کرد: مساله کشته شدن خبرنگار عربستانی در ترکیه برای فرار از پاسخگویی به افکار عمومی در صدر خبرهای دنیا قرار گرفته و کشتار یمنی ها به فراموشی سپرده شده است.

تجمیع فعالیت تمام دستگاه های فرهنگی گیلان

آیت الله فلاحتی در ادامه بر تجمیع فعالیت تمام دستگاه های فرهنگی گیلان تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در امور فرهنگی تاثیرگذار است.

شورای سیاستگذاری +اجرای طرح خیرالبریه

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای فعال حوزه های علمیه و دانشگاه ها حایز اهمیت است، تصریح کرد: معارف اهل بیت(ع) به صورت کارشناسی باید از طریق صداوسیما تبیین و ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار فعالیت های بیشتر عمرانی در مناطق آسیب پذیر استان شد و اظهار کرد: فقر استان های شمالی زیر سرسبزی آنها پنهان شده است.

آموزش فرهنگ اهل بیت(ع) از مهدهای کودک

آیت الله فلاحتی بر آموزش فرهنگ اهل بیت(ع) از مهدهای کودک تاکید کرد و متذکر شد: دوران کودکی و نوجوانی بهترین زمان فراگیری محسوب می شود.

مدیر حوزه های علمیه گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: طرح خیرالبریه در راستای ایجاد پشتوانه فکری برای فعالیت های فرهنگی مبلغان در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق آسیب پذیر اجرایی می شود.

حجت الاسلام حسین انصاری به فعالیت نهادهای فرهنگی به صورت جزیره ای در گیلان اشاره کرد و افزود: نیاز است فعالیت دستگاه های فرهنگی به صورت هدفمند تجمیع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی