English

فرماندار قصرشیرین:

نماز جمعه پایگاه محکم انقلاب/ دشمن به دنبال تضعیف ستون‌های بزرگ انقلاب است

فرماندار قصرشیرین بابیان اینکه نماز جمعه پایگاه محکم انقلاب است، گفت: دشمن با هراسی که از این پایگاه دارد با ترفندها و توطئه‌های مختلف به دنبال تضعیف آن است.

نماز جمعه پایگاه محکم انقلاب/ دشمن به دنبال تضعیف ستون‌های بزرگ انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مرادعلی تاتار با اشاره به اینکه تقویت نماز جمعه به‌عنوان پایگاه بزرگ دینی یک وظیفه است، افزود: باید با ارائه راهکارهای مناسب، سعی در جذب جوانان برای حضور در صف‌های نماز جمعه داشته باشیم.

وی با تأکید بر این مهم که اگر جوانان ما با نماز جمعه انس داشته باشند و در مساجد پرورش یابند، هیچ قدرتی یارای مقابله با آن‌ها را ندارد، خاطرنشان ساخت: مدیران باید با حضور در نماز جمعه، الگویی مناسب برای جوانان باشند.

وی تأکید کرد: خداوند در قرآن کریم حضور در نماز جمعه را به‌عنوان یک تکلیف دینی واجب بسیار مهم برای ما بیان کرده است تا در این پایگاه دینی حضور گسترده و وحدت‌آفرین داشته باشیم.

فرماندار قصرشیرین افزود: نماز جمعه باعث تقویت دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود زیرا این پایگاه محکم سیاسی و دینی قرارگاه معنوی هر شهرستان برای تقویت دین خداست و دشمنان اسلام به اهمیت نماز جمعه واقف‌اند و تلاش می‌کنند به هر نحوی که شده مردم را از حضور در چنین اجتماع مؤثر و کارآمدی منع کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه