English

مدیر بخش راه آهن و ترابری شرکت ذوب آهن اصفهان خبر داد

آغاز حمل انبوه ریلی محصولات شرکت ذوب آهن

مدیر بخش راه آهن و ترابری شرکت ذوب آهن اصفهان ازآغاز حمل انبوه ریلی محصولات شرکت ذوب آهن خبر داد.

آغاز حمل انبوه ریلی محصولات  شرکت ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، عباسعلی قیصری گفت: برای نخستین بار حمل انبوه محصولات فولادی شرکت ذوب آهن اصفهان  از طریق شبکه ریلی کشور آغاز شد.

وی حمل مواد اولیه از مبادی به ذوب آهن را از طریق  روش های ریلی و جاده ای دانست وافزود: انتقال محصولات از  شرکت ذوب آهن به بنادر و داخل کشور به جز در مقاطع زمانی محدود آن هم به صورت جزیی، بیشتر از طریق وسایل نقلیه جاده ای با کامیون و تریلر بوده است.

قیصری بیان داشت: با آغاز فعالیت سکوی حمل ریلی محصولات از 14 مهر  تا کنون بیش از سه هزار  تن شمش صادراتی به سمت بندر عباس بارگیری شده و  این روند ادامه دارد.

وی صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی سوخت ، کاهش آلایندگی محیط زیست و کاهش تلفات جاده ای را ازمهمترین مزیت های اجرای این طرح بیان کرد و گفت: تنها معیار برای انتخاب شیوه مناسب حمل انبوه بار ارسال میزان معینی بار در دوره زمانی مشخص است که حمل ونقل ریلی این امکان را فراهم کرده است.

مدیر بخش راه آهن و ترابری شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان گفت: از حدود دو سال پیش پژوهش و محاسبه برای ساخت سکوی بارگیری در ایستگاه پولاد آغاز شد و در حال حاضر به طور آزمایشی شمش از طریق یک دستگاه ریچ استاکر برروی واگن بارگیری می شود  اما آینده این سکو به انبار استاندارد با جرثقیل سقفی و ریل برای استقرار واگن تبدیل خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه