English

توزیع کتب پیش دبستانی در مناطق مختلف گیلان

کتب پیش دبستانی در میان 25 هزار نوآموز بین سراسر مناطق تابع استان توزیع شد.

توزیع کتب پیش دبستانی در مناطق مختلف گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سیروس محمدی ضرورت تمرکز بر فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی و ارائه محتوای آموزشی و نظارت بر این دوره را از جمله وظایف حساس آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در کتب تالیف شده کلیه سیاست‌گذاری‌ها، شاخص‌ها و معیارهاری دوره پیش از دبستانی بر اساس سند تحول و زیر نظام برنامه درس ملی مد نظر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی کلاس‌های دوره پیش دبستانی در سطح استان الزاما باید از بسته‌ی آموزشی پیش‌دبستانی تالیف شده توسط "کمیته تولید و محتوای دوره‌ی پیش دبستانی" استان که مورد تأیید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش است، استفاده کنند.

دفتر مدیریت کلاسی برای استفاده در سال تحصیلی 1398-1397

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان ارسال دفتر مدیریت کلاسی برای استفاده در سال تحصیلی 1398-1397 به مناطق،  گفت: دفتر مدیریت کلاسی به عنوان‌ یکی از ابزارهای مهم در ثبت اطلاعات از سوی معلم در ارزشیابی کیفی، توصیفی است که باید از سوی ادارات کل استان‌ها، چاپ و در اختیار مدارس قرار گیرد.

محمدی در مورد نحوه پرداخت کتابهای پیش دبستانی گفت: این کتب در مناطق عشایری، کلاس های چند پایه و در بعضی مناطق محروم  به صورت رایگان توزیع شده و در مناطق دیگر با توجه به درجه برخورداری، قیمت کتابها متفاوت است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مجموعه هفت جلدی کتاب‌های پیش‌دبستانی «2» برای رده سنی 5 سال تمام، پیک آموزشی چهار جلدی پیش‌دبستانی «1» برای رده سنی 4 سال تمام، دفتر ثبت فعالیت‌های کلاسی ویژه مربیان و پیک‌های آموزشی اولیای نوآموزان پیش دبستانی در میان 25 هزار نوآموز بین سراسر مناطق تابع استان توزیع شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه