English

خطیب جمعه خرم‌آباد:

هزینه سازش با آمریکا و استکبار جهانی به مراتب بیشتر از مقاومت است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در نماز جمعه این هفته مرکز استان، گفت: جوانان مومن و انقلابی حلال مشکلات هستند و پیشرفت و شکوفایی و ترقی کشور به فعالیت جوانان بستگی دارد.

هزینه سازش با آمریکا و استکبار جهانی به مراتب بیشتر از مقاومت است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، گفت: هزینه سازش با آمریکا به مراتب بیشتر از مقاومت است.

وی افزود: امروز عربستان و آل سعود مظهر سازش با آمریکا هستند و ملت بزرگ ایران مظهر مقاومت در مقابل آمریکا است و عربستان هزینه گزاف می پردازد و تحقیر می شود.

میرعمادی تاکید کرد: 21 مهر ماه سالروز تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی در زمان طاغوت بوده است که زمینه سلطه بیگانگان بر کشور را فراهم کرد و بنیانگذار انقلاب اسلامی از آن به عنوان سند بردگی یاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برخورد امام راحل با این لایحه زمینه ساز انقلاب اسلامی شد، ادامه داد: از این حوادث باید برای امروز درس بگیریم و ممکن است لوایحی به مجلس شورای اسلامی برده شود که نمایندگان باید حواسشان جمع باشد.

امام جمعه خرم‌آباد، ادامه داد: در هر نوع قرارداد و کنوانسیون نظام بین المللی که به تعبیر مقام معظم رهبری دستپخت استکبار جهانی است منافع ملت ها در آنها دیده نشده است.

مجلس به رهنمودهای رهبری توجه ویژه کند

سید احمد میرعمادی، گفت: مقام معظم رهبری رهنمون حکیمانه‌ای دادند و فرمودند آنان قانون مبارزه با تروریسم و پولشویی را تصویب می کنند و شما هم در مجلس شورای اسلامی مطابق با قوانین اسلامی قانون مبارزه با تروریسم و پولشویی را تصویب کنید.

وی، افزود: ما نباید زیر بار قانونی که آمریکا در آن نقش داشته و استکبار جهانی آن را تصویب کرده برویم چراکه منافع ملی از نظر دیگران مهم‌تر و با اهمیت‌تر است.

نمایندگان مجلس مراقب تصمیمات خود باشند

خطیب جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری حجت را بر نمایندگان تمام کردند، لذا آنان باید حواسشان باشد مبادا زمینه نفوذ و سلطه را فراهم کنند که قطعا اگر چنین شود باید پاسخگوی تاریخ ایران اسلامی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه